Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:05:45 GMT

«طفلی به نام شادی» در دارالاکرام تهران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۰۴۶

«طفلی به نام شادی» در دارالاکرام تهران

به همت جامعه‌ی دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دارالاکرام تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،  این کلینیک که به همت جامعه‌ی دندانپزشکی ایران راه‌اندازی و به نام یکی از مجموعه اشعار استاد شفیعی کدکنی، از سفیران موسسه خیریه دارالاکرام، نامگذاری شد، از اسفند ماه 1400 فعالیت خود را به طور رسمی به یادمان مرحوم امیرحسن گلنار، فرزند محسن گلنارمحسنی، از خیرین تهران آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارالاکرام، حامی تحصیل کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر، در 15 استان کشور 25 شعبه دارد و با پشتیبانی از 6700 دانش‌آموز، خدمات بورسیه‌ی آموزشی، بهداشت، معیشت و ... را به آنها ارائه می‌دهد. شعبه تهران این نهاد خیریه از سال 1393 آغاز به کار و حدود 400 دانش‌آموز را بورسیه کرده است.

در این مراسم که با حضور مصطفی میراحمدی‌زاده، مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام و نیز مرجان دبیری، مدیر دارالاکرام تهران، برگزار شد، دکتر رضا بیات موحد، مسئول کمیته نیکوکاری و مسئولیت اجتماعی جامعه دندانپزشکی ایران، کار انجام‌شده را مسئولیتی اجتماعی دانست و گفت: جامعه دندانپزشکی ایران بیش از 10 سال است که چنین کارهایی را شروع کرده است و هدف از آن انجام کار نیک در حوزه‌ی تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه کلینیک دندانپزشکی دارالاکرام دارای 2 یونیت دندانپزشکی اتوکلاو دستگاه رادیوگرافی و سایر تجهیزات یک مطب مدرن می‌باشد، افزود: به هیچ وجه با اعطای بسته‌های معیشتی که توسعه فقر است موافق نیستیم. گروه‌های تخصصی باید آنچه را می‌دانند به مردم ارائه دهند تا این اقدام باعث توسعه‌ی جامعه‌ی مدنی بشود. آنچه دندانپزشک‌ها می‌توانند انجام دهند توسعه بهداشت در وهله‌ی اول و در مرحله‌ی بعد درمان است.

دکتر علی تاجرنیا، رئیس جامعه دندانپزشکی ایران، نیز که در این مراسم حضور داشت، گفت: تشکیل کمیته نیکوکاری و مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اتفاق‌های خوبی بود که در جامعه دندانپزشکی افتاد.

آنچه در کمیته دندانپزشکی مطرح بوده خدمت به اقشار آسیب‌پذیر، چه در اینجا و چه در مجموعه‌های وابسته است.

وی ضمن تشکر از باشگاه اندیشه و دارالاکرام برای گسترش فعالیت‌های این‌چنینی در دیگر شعب دارالاکرام و همچنین همکاری‌های بیشتر با دارالاکرام تهران با توجه به واقع شدن آن در مرکزیت شهر اعلام آمادگی کرد.

دکتر میراحمدی‌زاده، مدیرعامل دارالاکرام، نیز با اشاره به سابقه فعالیت‌های این موسسه گفت: با توجه به اهمیت چکاپ دندان‌ها به طور منظم و دقیق به ویژه در دانش‌آموزان و سنگین بودن هزینه‌ی خدمات مربوط به دندانپزشکی، دارالاکرام در راستای ارائه خدمات پنجگانه به دانش‌آموزان بورسیه شده خود از این مهم غافل نبوده است و به همت جامعه دندانپزشکان و باشگاه اندیشه و با همکاری بنیاد شهید قدوسی این واحد را در شعبه تهران خود راه‌اندازی کرد.

وی افزود: دارالاکرام در استان کرمان (در جنوب کرمان و خود کرمان) نیز دو شعبه دارد که دانش‌آموزان در آنجا نیز به صورت جدی با مشکلات دندان مواجه هستند. دارالاکرام حدود بیش از هزار دانش‌آموز در رودبار، جنوب قلعه گنج، کهنوج، جازموریان و عنبرآباد دارد که به علت آب نامطلوب، با مشکلات دندان مواجه‌اند. امیدواریم به کمک دوستانی که اهل خیر هستند در نقاط دیگر هم این کارها ادامه یابد. چنان که در شیراز نیز به همت خیرین خارج از کشور و با کمک کلینیک صدف این کار در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران کودکان مرجان جامعه فقر درمان بنیاد شهید استان کرمان مشکلات دندانپزشکی ایران جامعه دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس