Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت انتخابی متشکل از چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره‎های مردمی برنامه «فرمول یک » گرد هم آمدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ نخستین دوره طرح انتخاب چهره مردمی به همت برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا سال 1397  برگزار شد و پس از انتخاب 11 تن از بین 40 نفر اولیه توسط هیئت انتخاب، رای گیری از مردم آغاز شد و در نهایت این نرگس کلباسی بود که به عنوان چهره مردمی سال ۹۷ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد که در دو سال بعد از این، طرح چهره مردمی به سرانجام برسد و حال امسال دوباره شرایطی فراهم شده تا رسانه ملی آیینه ای برای مردم عادی جامعه باشد.

 در بین هیئت انتخاب امسال «فرمول یک» چهره هایی چون گلاره عباسی بازیگر، محمود انوشه روان‌شناس و سخنران، بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان، محمد دادکان مدیر ورزشی سابق و استاد دانشگاه، گلاره ناظمی داور فوتسال بانوان و آقایان، رضا پورحسین از مدیران سابق رسانه ملی و استاد دانشگاه، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون و علیرضا قزوه شاعر و رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی حضور دارند.

 اخیرا جلسه انتخاب 10 نفر از بین 40 چهره برگزیده امسال با حضور این هیئت انتخاب، علی ضیا و فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

9 داور سرشناس پس از آشنایی با 40 چهره، منتخبین خود را معرفی کرده و توضیحاتی درباره دلایل انتخاب خود ارائه کردند.

در این نشست که در شب تولد شهید رضایی نژاد برپا شده بود، همچنین به یاد این دانشمند هسته‌ای کیک تولد او توسط همسرش بریده شد.

به زودی با نهایی شدن فهرست 10 نفره چهره های مردمی معرفی این چهره ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برنا ویروس رسانه ملی جامعه محمد دادکان فوتسال رسانه سینما و تلویزیون علیرضا قزوه موسیقی برج میلاد تولد تلویزیون تولد جامعه سینما و تلویزیون فوتسال هیئت انتخاب چهره مردمی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس