Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:12:21 GMT

مشاوره حقوقی رایگان ۴۷ وکیل در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۱۶۳

مشاوره حقوقی رایگان ۴۷ وکیل در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی کانون وکلای خراسان گفت: همزمان با سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، ۴۷ وکیل در خراسان رضوی مشاوره حقوقی رایگان می‌دهند.

سیدمحمد طوسی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در روز شنبه، هفتم اسفندماه، همزمان با سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، کانون وکلا طرح مشاوره حقوقی رایگان را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان مشهدی و برخی از شهرستان‌ها می‌توانند در این روز از مشاوره رایگان وکلا بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: طرح مشاوره حقوقی رایگان، در روز شنبه هفتم اسفندماه، از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دفاتر وکلایی که اعلام آمادگی کردند، برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی کانون وکلای خراسان اظهار کرد: این طرح در راستای گرامیداشت روز استقلال کانون وکلا و وکیل مدافع اجرا می‌شود و  ۴۷ وکیل اعلام آمادگی کردند. این وکلا در ساعات اعلام شده، پاسخگوی مراجعان هستند.

وی بیان کرد: برای بهره‌مندی از این طرح نیازی به ثبت‌نام اینترنتی نیست و شهروندان در روز شنبه و در ساعات اعلام شده، می‌توانند به دفاتر وکلا مراجعه کرده و از مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند شوند. این طرح فقط حضوری است و وکلا پاسخگویی تلفنی ندارند.

طوسی در خصوص مشاوره رایگان وکلا در طول سال گفت: کانون وکلا در واحد معاضدت، در روزهای شنبه الی چهارشنبه در کل سال، در محل کانون، برای افرادی که امکان گرفتن وکیل یا مشاور را ندارند، مشاوره رایگان دارد.

نام وکلای شرکت کننده در این طرح و و آدرس دفاتر آنها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح مشاوره حقوقی رایگان كانون وكلا مشاوره حقوقی رایگان کانون وکلای کانون وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان در برنامه پرسمان گفت: تا کنون ۴۰۰ هزار نفر از روستائیان، عشایر و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان، به صورت رایگان بیمه سلامت شده اند.


اربابی افزود: در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و سایر اقشار، بیمه شدن بر اساس استعلام و دهک بندی انجام می‌شود که دهک ۱تا۵ رایگان است و بیمه نامه شان به صورت الکترونیک تمدید می‌شود.


وی با اشاره به استقبال کم دهک‌های ۶ تا ۱۰ از بیمه سلامت گفت: تخفیف‌های خوبی برای این دهک‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانند استفاده کنند، به طور مثال افراد دهک۶، برای یکسال، تنها بیست درصد حق بیمه‌ی خود یعنی ۳۸۷ تومان را پرداخت می‌کنند.


این رقم برای هر فرد در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه اش معادل ۵۸۰ هزار تومان برای یکسال، هر فرد دهک ۸، ۷۷۵ هزار تومان، دهک ۹، ۹۶۹ هزار تومان و برای هر فرد دهک ۱۰ یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان در سال است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۱۶۶۶#* از وضعیت بیمه خود استعلام بگیرند که در صورت نداشتن بیمه، می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و خود را بیمه کنند حتی افرادی که از دهک خود اطلاع ندارند و یا دهک شان مشخص نیست نیز می‌توانند بصورت رایگان یکماه زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند تا وضعیت شان مشخص شود.

اربابی با بیان اینکه افراد برای بهره مندی از مزایای بیمه سلامت باید در اداره کل بیمه سلامت نشان دار شوند افزود: بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیش از ۹۵ درصد مؤسسات درمانی استان قرارداد دارد.


وی با اشاره به حمایت بیمه سلامت از اتباع بیگانه نیز گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بیمه سلامت و سازمان مهاجرت اتباع، این افراد نیز برای داشتن مجوز اقامت یا تمدید آن، باید حتما پوشش بیمه داشته باشند و بیمه برای اقامت آنان جنبه اجباری دارد که در این خصوص می‌توانند زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه