Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:10:05 GMT

مماشاتی در رفع حریم سواحل کنگان نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۱۸۹

مماشاتی در رفع حریم سواحل کنگان نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت آزادسازی سواحل شهرستان کنگان اظهار داشت: وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی است و در این امر هیچ‌گونه قصوری پذیرفتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: از حقوق شهروندان قطعاً دفاع خواهیم کرد و با هیچ نهاد، سازمان و یا احدی مماشات نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به دستورات ریاست جمهور و تأکیدات استاندار بوشهر در خصوص بازگشایی سواحل، گفت: همه ما مسئولین خادم ملت و مردم هستیم و لذا باید فضایی را ایجاد کنیم تا نشاط اجتماعی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: شأن ما در خدمتگزاری به مردم تعریف می‌شود و بر مبنای این اصل، وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی و مطالبات مردم در این راستا است.

فرماندار شهرستان کنگان با همراهی دادستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن بازدید از نوار ساحلی بر روند اجرای دستور صریح رئیس جمهوری و استاندار بوشهر مبنی بر آزادسازی سواحل، از آخرین وضعیت آزادسازی سواحل توسط نهادها و دستگاه‌های دولتی بازدید کرد.

کد خبر 5432573

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان حقوق شهروندی بوشهر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف همدان گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه