Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه ای» ویژه فعالان عرضه رسانه شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای جهاد تبیین گفت: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه‌ای» ویژه فعالان عرصه رسانه شهرستان ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در مراسم آموزش خبرنگاری در فرهنگسرای ابوالفتوح رازی اظهار کرد: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته‌های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه‌ای» ویژه فعالان عرضه رسانه شهرستان ری در مجتمع ابوالفتوح رازی واقع در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد.

وی با اشاره به تجارب خبرنگاران در حوزه رسانه گفت: این دوره آموزشی، در راستای ارتقای سطح علمی و کیفی و با هدف به‌روز شدن خبرنگاران با حضور حدود ۶۰ نفر از اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران در این مراسم، افزود: در این دوره ناصر اسدی مبحث مقاله نویسی و احسان شاه قاسمی نیز مبحث سواد رسانه ای را برای شرکت کنندگان تدریس کردند.

صفوی با بیان اینکه دوره های تکمیلی آموزش خبرنگاری ادامه دارد، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام گرفته برای تمام شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد و در فصول بعدی این دوره در سایر بخش‌های شهرستان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات حضرت آقا تلاش می‌کنیم از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین شاخص‌ها و عملکردهای جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

رضا فغانی مسئول خانه مطبوعات شهرستان ری در حاشیه برگزاری این کلاس ها گفت: امروز با توجه جنگ رسانه ای و دورغ پردازی ها توسط رسانه های بیگانه، باید اصحاب رسانه  و خبرنگاران بیشتر از گذشته با علم رسانه  و ارتباطات آشنا شوند.

رضا فغانی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی باعث به روز شدن خبرنگاران و بالا رفتن سطح سواد رسانه ها می شود و تمام تلاش مجموعه ارشاد و خانه مطبوعات بر این است تا با برگزاری دوره های مختلف خبرنگاری به این مهم دست پیدا کنیم.

فغانی افزود: در این دوره شاهد حضور تعداد زیادی از اصحاب رسانه  و خبرنگاران شهرستان ری در این کارگاه بودیم و به درخواست تعداد زیادی از خبرنگاران، امیدواریم بتوانیم دوره ها و کلاسهای بیشتر و بهتری را در جهت بالا بردن سطح عملی این عزیزان برگزار نمائیم.

شایان ذکراست؛ این دوره آموزشی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران و شهرستان ری و مجموعه بخشداری مرکزی ری برگزار شد و قرار است، رشته های دیگر علوم رسانه  توسط اساتید نام آشنای عرصه رسانه برای علاقه مندان برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از ظرفیت رسانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اصحاب رسانه فرهنگ و ارشاد مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی مطبوعات جنگ دوره های آموزشی استان تهران شهرستان ری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری رسانه شهرستان سواد رسانه ای شهرستان ری ری برگزار شد مقاله نویسی رسانه ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد