Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی بیان کرد درویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از مدیرعامل پرسپولیس خواست که به کادر فنی سرخپوشان تذکر دهد با یکسری صحبت‌ها وارد حاشیه نشوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، کریمی درباره موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

واقعیت این است که برای تیمی که بدون حاشیه کارش را جلو می‌برد، حاشیه درست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قطاری که در حال حرکت نباشد، سنگ نمی‌زنند، بلکه به قطاری که در حال حرکت است، سنگ می‌زنند. برخی رقبا تلاش می‌کنند جلوی امتیازگیری استقلال را بگیرند.

وی افزود:

خدا را شکر درون خودمان حاشیه نداریم و مصطفی آجورلو پیگیر کارها است. هیئت مدیره و مدیرعامل پشت تیم هستند و با وجود مشکلاتی که در استقلال وجود دارد، آجورلو سنگ تمام گذاشته تا تیم بدون حاشیه کارش را پیش ببرد ولی برخی رقبا این شرایط را دوست ندارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش از برخی رقبا پرسپولیس است، گفت:

همه رفقای ما هستند اما نمی‌خواهم اسمی از تیم یا شخص ببرم. بهتر است افراد در صحبت‌های‌شان اخلاق را رعایت کنند. ما به غیر از رقابت، رفاقت هم داریم و باید ادبیات‌شان مناسب باشد. رفقا همدیگر را خوب می‌شناسند اما متأسفانه یکسری بی‌اخلاقی‌ها صورت می‌گیرد. قانون درباره سرباز بودن دو بازیکن ما هر چیزی بگوید، اجرا می‌شود و کسی نمی‌خواهد کار غیرقانونی انجام دهد.

کریمی در خصوص اینکه چه کسی مقصر سرباز شدن یزدانی و مرادمند در میانه فصل است، تصریح کرد:

بگذارید در این زمینه صحبت نکنم. در رقابتی که بین تیم‌ها وجود دارد، برخی‌ افراد به استقلال سنگ‌اندازی می‌کنند. قانون هر چیزی می‌گوید، اجرا می‌شود و استقلال مستثنی از این قانون نخواهد بود. ما نمی‌توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم. استقلال در صدر جدول است و مطمئن باشید صدرنشین هم خواهد ماند.

وی در مورد پاسخ اظهارات یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال درباره وضعیت معافیت وحید امیری بازیکن سرخپوشان گفت:

نظر ایشان، نظر هیئت مدیره و مدیرعامل نیست. به شخصه درباره آدم‌ها اظهارنظر نمی‌کنم. سرمربی پرسپولیس نظر خودش را گفته و پاسخ‌ها حرف‌هایی است که بین خودشان وجود دارد اما نباید وارد حاشیه شد. هر دو باشگاه مشکلات خودشان را دارند و اگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و مدیریت استقلال بخواهد وقتش را برای این مسائل بگذارد، مشکلات دیگر حل نخواهد شد. از درویش می‌خواهم به کادر فنی پرسپولیس تذکر دهد که حاشیه درست نکنند. باید به هر دو تیم آرامش بدهند و حاشیه ایجاد نکنند. اگر بازیکنان ما سرباز باشند به خدمت سربازی می‌روند و اگر قانون اجازه دهد در استقلال می‌مانند و بازی خواهند کرد.

 

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی حاشیه درست هیئت مدیره تذکر دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!