Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@23:36:59 GMT

اجرای طرح استقبال از بهار در قم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۳۵۰

اجرای طرح استقبال از بهار در قم

تین نیوز

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر با عنوان طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرنیوز،  سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌ های سازمان، پاک‌سازی ورودی‌ و خروجی‌ های شهر است که در دستور کار سازمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: برای این اقدام، اکیپ جمع‌ آوری خاک و نخاله سازمان همه‌ روزه در سطح شهر فعالیت می‌ کنند و گشت‌ های ویژه سازمان نیز بر این کار نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به خودروها و نیروی انسانی موردنیاز جهت پاک‌سازی سطح شهر اظهار داشت: با توجه به خانه‌ تکانی و پاک‌ سازی منازل در روزهای پایانی سال، حجم زباله‌ ها و خاک و نخاله‌ ها و ضایعات ساختمانی افزایش می‌ یابد که هزینه و تلاش مضاعف جهت پاک‌سازی شهر و محلات، معابر جهت استقبال از نوروز می‌ شود و شهر به استقبال سال جدید می‌ رود.

میر ابراهیمی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاک‌سازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و مسافرانی بوده که در شهر تردد می‌ کنند.

وی با تأکید بر اینکه پاک‌سازی حریم راه‌ ها به‌طور مستمر و در طول سال توسط اکیپ خاک و نخاله سازمان مدیریت پسماند انجام می‌ شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نا‌زیبا از سطح شهر دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه با همکاری مناطق هشت‌ گانه تمامی نخاله‌ ها و ضایعات ساختمانی از حریم شهر جمع‌ آوری می‌شود، اضافه کرد: امید است در آستانه سال نو با اقدامات خود بتوانیم شهری زیبا و پاکیزه را در جهت رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان فراهم نماییم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قم تین نیروی انسانی نوروز مسافران نوروزی سازمان مدیریت پسماند خاک و نخاله پاک سازی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارائه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار