Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:47:42 GMT

نحوه خرید سرور مجازی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۳۶۸

نحوه خرید سرور مجازی

خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا رود دیوار کج!

اگر سروری را انتخاب کنید که مناسب سایت شما نباشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که عملکرد سایت شما خوب باشد و بازخورد خوبی از کاربران بگیرید.

اگر سایت شما هم مورد پسند کاربران واقع نشود و گوگل این را متوجه شود، سئو سایت شما خوب پیش نخواهد رفت. پس بهتر است از همان اول سرور درستی را برای سایتتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از انواع سرور که می توانیم بگوییم برای بیشتر کسب و کارها می تواند گزینه مناسبی باشد، سرور مجازی است.

سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که 24 ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است.

اما باید در نظر داشته باشید که هر سرور مجازی نمی تواند برای همه خوب باشد؛ پس در زمان خرید باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید.

شاید بپرسید که از کجا باید بدانیم که کدام سرور مجازی مناسب ما است و چه چیزی باید بخریم! نگران نباشید ما در این محتوا به صورت مفصل در مورد نحوه خرید سرور مجازی با شما گفت و گو می کنیم. همراه ما باشید.

نحوه خرید سرور مجازی

برای آن که بهترین سرور مجازی را خریداری کنید، باید ابتدا در مورد کاربرد های سرور مجازی بدانید و مشخص کنید که با چه هدفی می خواهید اقدام به خرید سرور مجازی کنید.

سرور مجازی چه کاربردهایی دارد؟

برای آن که بدانید چه سرور مجازی برای شما مناسب است، باید ابتدا بدانید که سرور مجازی چه کاربردهایی دارد و شما با چه هدفی می خواهید سرور مجازی خریداری کنید.

سرور مجازی بایننس

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی فعال هستید، باید در نظر داشته باشید که سرور مجازی لازمه کار شماست، چرا که احتمال مسدود شدن حساب شما را نزدیک به صفر می کند.

سرور مجازی ترید

اگر در بازار خرید و فروش جهانی فعال هستید، مطمئن باشید که سرور مجازی ترید می تواند سرعت انجام معاملات تجاری شما را افزایش دهد و ریسک معاملات را به حداقل برساند.

سرور مجازی بورس

 به کمک سرور مجازی بورس، زمان پینگ کاهش پیدا می کند و امنیت شما در معاملات بورس افزایش پیدا می کند.

سرور مجازی گیمینگ

 اگر اهل گیم هستید، گزینه ای بهتر از سرور مجازی برایتان وجود ندارد، می توانید داده ها را سریع تر پردازش و ذخیره کنید و در حین بازی، پینگ را کاهش دهید.

سرور مجازی ماینینگ

 مسدود شدن آی پی که یکی از ترس های استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال است، با سرور مجازی ماینینگ به حداقل می رسد.

بودجه ای که می خواهید برای سرور مجازی هزینه کنید، مشخص کنید

سرور مجازی یک هزینه ثابت و مشخص ندارد و بسته به امکانات و منابعی که در زمان خرید انتخاب می کنید، متغیر است.

اینکه مقدار سی پی یو، فضای هارد دیسک و حافظه چقدر باشد، قیمت سرور مجازی شما متغیر خواهد بود.

مورد دیگری که باید بدانید این است که سرور مجازی هزینه پایین تری از سرور اختصاصی دارد و علتش هم این است که فضا و منابع کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ اما هزینه بالاتری نسبت به هاست اشتراکی دارد و علت این موضوع نیز به میزان منابع و فضایی بر میگردد که در اختیار کاربر قرار می گیرد.

سرور مجازی ایرانی می خواهید یا خارجی؟

سایت شما تعیین می کند که نیاز به سرور مجازی ایرانی دارید یا خارجی. برای مثال اگر سرور مجازی را برای ارزدیجیتال و بایننس می خرید، نباید به سراغ سرور مجازی ایران بروید.

مورد بعدی کاربران شما هستند که در تعیین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی موثر هستند. برای مثال اگر کاربران شما بیشتر از ایران هستند، بهتر است که سرور مجازی ایرانی تهیه کنید تا پینگ تایم سایت شما پایین باشد و سرعت بالایی را برای کابرانتان فراهم کنید.

در ادامه می خواهیم به مهم ترین سوال، در زمان خرید سرور مجازی، پاسخ دهیم. بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی کجاست؟ چگونه بهترین ارائه دهنده خدمات هاستینگ را بشناسیم؟

همراه ما باشید تا نکات مهمی در این زمینه به شما بگوییم.

ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ

به جز این که در زمان خرید به امکانات و منابعی مانند هارد، رم، پردازنده و نوع سرور و پهنای باند توجه کنید، موارد زیر نیز حتما توجه داشته باشید:

سیستم عامل

حتما این نکته را بررسی کنید که آیا می توان انواع سیستم عامل ها در پلن ها نصب کرد یا نه؟ شرکتی که از آن برای خرید اقدام می کنید، باید انواع سیستم عامل ها مانند ویندوز، نسخه های مختلف لینوکس و میکروتیک را ارائه کند.

پهنای باند

هر اندازه که پهنای باند شما بالاتر باشد، سرعت انتقال داده ها و اطلاعات نیز افزایش پیدا می کند. زمانی که می دانید قرار است ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند، شرکتی را انتخاب کنید که پهنای باندش مطلوب باشد.

پشتیبانی

مشکلات فنی همیشه در کمین سرور ها است و راه گریزی از آن نیست و تنها راه مقابله، این است که شرکت ارائه دهنده خدمات، پشتیبانی خوب و 24 ساعته داشته باشد و خیالتان راحت باشد که در زمان بروز مشکل، تیم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات، در کنار شما هستند.

آپ تایم بالای سرور

آپ تایم بودن سرور، یک فاکتور اساسی برای قابل اعتماد بودن سرویس هاستینگ است. زمانی که سروری انتخاب می کنید که آپ تایم بالایی دارد، سایت شما همیشه برای کاربران در دسترس است و با قطعی مواجه نمی شود.

آپ تایم ایده آل 100 درصد است، اما این یک مدینه فاضله است و امکان پذیر نیست، اما بهترین شرکت های هاستینگ آپ تایم 99.99 درصد را به مشتریان ارائه می دهند.

سخن آخر

در این مقاله یک راهنمای کامل برای نحوه خرید سرور مجازی در اختیارتان قرار دادیم. این نکات را به خوبی به یاد بسپارید، چرا که می تواند به شما کمک کند تا پی ریزی سایتتان و به دنبال آن کسب و کارتان، محکم باشد.

توصیه می کنیم از شرکت های معتبر سرور مجازی را خریداری کنید و پشتیبانی یک شرکت را دست کم نگیرید؛ چرا که اگر مشکلی پیش آید و به موقع پاسخگوی شما نباشند، به سایت شما و کسب و کارتان و البته سئوی سایت شما تاثیرات منفی جبران ناپذیری وارد می کند.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید، با ما به اشتراک بگذارید و به کامل شدن راهنمای نحوه خرید سرور مجازی، کمک کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس سرور ارائه دهنده خدمات شرکت ارائه دهنده سرور مجازی زمان خرید داشته باشید سایت شما آپ تایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم