Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته چهارم اسفند ماه با«عدنان عفراویان» دیدار کرد

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با عدنان عفراویان با اشاره به نقش آفرینی خاطره‌انگیز این هنرمند خوزستانی در فیلم سینمایی باشو غریبه کوچک گفت: هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی کشور هستند و باید منزلت  و جایگاهشان پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عفراویان نیز یکی از همین سرمایه‌های ارزشمند سینمایی استان است.  جوروند ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این هنرمند  اظهار داشت: دکتر اسماعیلی پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.  همچنین در این دیدار پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان جویای وضعیت معیشتی وی شد و قول مساعد  برای رسیدگی به درخواست های بازیگر نقش باشو را داد.   عفراویان در این دیدار ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در فیلم باشو غریبه کوچک از مشکلات شخصی و معیشتی خود مطالبی را بیان کرد.  وی ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت وزیر فرهنگ و صندوق اعتباری هنر در این شرایط برایم بسیار ارزشمند است.  شایان ذکر است؛ از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر خصوصاً نقش آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هدیه نقدی و لوح تقدیر به این هنرمند اهدا شد.  در این دیدار دکتر ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی و سید امین سپهریان رئیس اداری سینمایی و نماینده صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر عدنان عفراویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر