Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی بعدازظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه از ساعت ۱۸ روز گذشته الی ۲۰ همان روز طرح بهاری پلیس سمنان با پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد شهر سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: در بازرسی از پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مکان‌های عمومی تعداد هفت معتاد متجاهر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز به ۳۹ متخلف اجتماعی در سمنان تذکر لسانی داده‌شده است، افزود: با توجه به‌قرار گرفتن در ایام پایانی سال می‌طلبید تا تأمین امنیت اجتماعی شهر تشدید شود که خوشبختانه شهروندان از این طرح رضایت داشتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح سه روزه جمع‌آوری پاتوق معتادان به همراه دستگیری ۳۰ نفر در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۱۴ نفر خرده‌فروش دستگیر و ۱۶ معتاد راهی کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

حسنی بابیان اینکه در این طرح ۱۸ پاتوق و محل خریدوفروش مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: در این طرح بیش از دو کیلو ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی و مقادیر بسیار زیادی آلات و ادوات توزین و استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری مادر و دختر حرفه‌ای با اعتراف ۹ فقره کش رو زنی در سطح شهرستان سمنان خبر داد و افزود: توقیف کامیونت حامل بار ۱۶۰ حلقه لاستیک خودروی سواری ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری راننده ۳۰ ساله که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود مهمترین خبرهای شبانه روز گذشته بودند.

کد خبر 5432621

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان جمع آوری معتادان عبدالله حسنی دستگیری فروشنده مواد مخدر دستگیری سارق ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف عکس استانها همدان گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

سمنان
خیابان شهید غفاری و خیابان پرستش ۴ در شهرک الهیه از ساعت ۹ تا ۱۲

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد