Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:36:07 GMT

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۶۸۶

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه و در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه‌ای که در نظر داشت نرسیده است، ابراز کرد: رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است.

وی با اشاره به اینکه باید با همه ظرفیت‌ها وارد شویم و آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی با موفقیت‌های بزرگ به سرانجام رسانیم، افزود: باید با روحیه جهادی کار میدانی را صورت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است، گفت: هدف از انقلاب اسلامی این است که ملت ایران را به جایگاهی برسانیم که الگو بشریت باشد و مسلماً این راه دشوار و طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و در این راه برنامه داشته باشیم.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان دشمن را می‌بیند و طراحی لازم را در پیش برد اهداف انقلاب دارد و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است، افزود: بصیرت، انقلابی‌گری، ولایتمدار بودن و تکلیف گرایی معطوف به نتیجه از جمله شاخصه‌های انتخاب یک مسئول است و مدیریت جهادی یعنی کم توقع و پر تلاش، نوآوری و بن بست شکن بودن است و اعتقاد حقیقی و باور به توانایی‌های خود است.

کد خبر 5432622

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان سمنان بسیج ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف عکس استانها همدان گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایار خان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند، اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اعلام اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات، ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است و با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده اظهار داشت: در این عملیات تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و همچنین موارد متعددی اعم از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری از جلوگیری تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نمی‌دهیم.

کد خبر 6090651

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود