Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : هم اکنون 211 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد آزمایش کرونای 113 نفر مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، دکتر عباسی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه ها به پایین ترین میزان رسید است افزود : این افزایش افراد بستری نشان می دهد رعایت شیوه نامه ها به پایین ترین میزان رسیده و مردم کمترین هوشیاری را این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود در شبانه روز گذشته 478  هم استانی جدید به کرونا مبتلا شدند و در همین مدت هفت نفر ثبت شده با تست مثبت ابتلا به کرونا در استان جان باختند.

دکتر عباسی افزود : در حال حاضر تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی تاکنون به 163 هزار و 511 نفر و تعداد کل موارد فوت مثبت کرونا به 2 هزار و 719نفر رسیده است .

به گفته مسئولان علوم پزشکی : واکسیناسیون کرونا سبب کاهش بستری شدن و مرگ و میر است و  هدف از واکسیناسیون، ارتقای ایمنی بدن، کاهش بستری شدن و مرگ و میر بر اثر کرونا است.

مسئولان تاکید دارند  افرادی که نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده بودند، حدود ۱۰ برابر کمتر بستری و فوت شده‌اند که درصد قابل توجهی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در سیستان و بلوچستان امار ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان