Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شادگان گفت: نخلداران این شهرستان عملیات گرده افشانی نخلستان های خود در سطح بیش از ۱۴ هزار هکتار را آغاز خواهند کرد.

خلیل منیعات امروز پنج شنبه پنجم اسفند ماه 1400 در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: مراحل گرده افشانی خرما هر ساله از نیمه دوم اسفند ماه شروع و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: عملیات گرده افشانی نخلستان های خرما از مهمترین و حساس‌ترین عملیات زراعی است که نقش به سزایی در کیفیت محصول و میزان تولید آن دارد که این عملیات بیشتر به شکل سنتی و توسط افراد مجرب انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان افزود: اجرای عملیات گرده افشانی از مهم‌ترین عملیات زراعی خرما است و نقش بسیار مهمی در تولید دارد که امیدواریم افزایش برداشت خرما از نخلستان های این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

منیعات در پایان بیان کرد: خرمای برداشت شده از سطح نخلستان های شهرستان علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشور‌ها صادر می‌شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خرما نخلستان تولید کشاورزی کشورهای حوزه خلیج فارس برنا خوزستان جهاد کشاورزی شادگان گرده افشانی نخلستان های شادگان خرما شادگان عملیات گرده افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم

ایران یکی از معدود مکان‌های دنیاست که درخت نخل در آن قابل کشت است و سالانه حدود یک میلیون تن خرما در نخلستان‌های کشور تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم
  • «اگزمای بهاره» چیست و برای مقابله با آن چه باید کرد؟
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد