Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@00:21:37 GMT

کشف جسد زن ۵۷ ساله از رودخانه دز

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۹۲۰۵

کشف جسد زن ۵۷ ساله از رودخانه دز

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: پس از گذشت ۸ روز از غرق شدن این خانم در رودخانه دز، دقایقی پیش (۱۳:۴۵ دقیقه) جسد وی کشف و از رودخانه بیرون آورده شد.

باقر مهرنیا می گوید: اکیپ غواصی سازمان، آتش نشانان علیرضا جرک، محمد حبیب زارع، علی رجایی پور و بهروز بهنامی از ساعت ۱۰ صبح امروز عملیات غواصی در رودخانه دز را آغازشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی قبل جسد این زن شده را در حوالی پل باستانی (قدیم) کشف و از رودخانه خارج و توسط آمبولانس به سردخانه سازمان باغ بهشت منتقل نمودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 حمله نظامی روسیه به اوکراین آتش نشانی دز مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 حمله نظامی روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است