Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:44:23 GMT

چک سفید امضای پاریس به امباپه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۹۲۳۶

چک سفید امضای پاریس به امباپه

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا، پاریس با درخشش امباپه مقابل رئال مادرید به برتری رسید تا بردی ارزشمند در خانه بدست آورد. آنها 2 هفته آینده در برنابئو میهمان رئال خواهند بود.

امباپه با گل خود مورد تمجید همگان قرار گرفت. بسیاری او را آینده فوتبال می‌دانند و به همین علت پاریس سعی دارد مانع جدایی او در تابستان پیش رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ستاره فرانسوی تابستان به پایان می‌رسد و به گفته رسانه‌ها مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود.

پاریس از یک سمت می‌خواهد از حضور امباپه برای قهرمانی در اروپا استفاده کند و از سمتی دیگر علاقه دارد برای فروش این ستاره بزرگ، پول هنگفتی بدست آورد. همه این مسائل باعث شده تا پاریس برای ماندن امباپه سر و دست بشکند و پیشنهادهای عجیب و غریب ارائه کند.

ماریو کورتگانا، خبرنگار معروف مارکا در لایو خود خبر داد که پاریس پیشنهاد تمدید 2 ساله ارائه کرده و برای دستمزد گفته هر چقدر امباپه بخواهد برای او خواهند پرداخت.

پیش تر رسانه‌ها مدعی شده بودند که پاریس قصد دارد هفته ای 500 هزار پوند به امباپه پول بدهد ولی حالا تصمیم گرفته چک سفید امضا مقابل ستاره فرانسوی بگذارد تا هر چقدر دوست دارد،‌ برای ماندن بنویسد.

پیشنهاد پاریس یک امکان دیگر نیز دارد که به امباپه اجازه خواهد داد تا در تابستان بعدی تیم را ترک کند. آنها فقط می‌خواهند در سال آینده نیز بتوانند از مثلث مسی-امباپه و نیمار استفاده کنند.

ماریو کورتگانا از پیشنهاد عجیب پاریس پرده برداشت ولی مدعی شد که باز هم امباپه این درخواست را رد کرده زیرا می‌خواهد هر طور شده به رئال مادرید بپوندد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امباپه لیگ قهرمانان اروپا تمدید قرارداد امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امیدها برای کاتالان‌ها زنده شود اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند.

با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!