Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید تا پایان سال ۱۴۰۱ جشن اتمام کاداستر اراضی کشاورزی را برگزار کنیم. خبرگزاری میزان - حسن بابایی  در ادامه سفر‌های استانی خود به استان قزوین سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مساحت کل کشور ۱۶۴میلیون هکتار است که ۱۳۸ میلیون هکتار آن عرصه‌های ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: در بدو شروع به کار، علی رغم اقدامات خوبی که در حوزه کاداستر انجام گرفته بود، اما کاستی‌هایی وجود داشت و برای همین منظور قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی را راه اندازی کردیم در مدت چهار ماهه اخیر برای بیش از ٣٠ میلیون هکتار از اراضی ملی اسناد کاداستری صادر شده است که باید  از دستگاه‌های متولی تشکر کنیم.   وی گفت: هرکجا استان‌ها در صدور اسناد کاداستر اراضی ملی موفق بوده‌اند ناشی از همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها بوده است و در استان قزوین برای بیش از ٩٣ درصد اراضی ملی، اسناد کاداستری صادر شده است و این استان از استان‌های پیشرو در صدور اسناد کاداستری عرصه‌های ملی است .   بابایی با اشاره به اهمیت صدور اسناد اراضی کشاورزی افزود: این طرح در ١٢ روستا با مساحت ۴ هزار هکتار آغاز شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ جشن پایان کاداستر اراضی کشاورزی را برگزار کنیم.   رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به مولفه‌های سند تحول و تعالی بیان کرد: رضایتمندی مردم، مردمی بودن، مبارزه با فساد و ساده زیستی از مواردی است که حسب تاکیدات موکد رییس قوه قضاییه سرلوحه فعالیت‌های سازمان در دوره تحول و تعالی قرار دارد.   در ادامه آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین گفت: هرکس کارش را بر اساس ایمان، عاقلانه، با مطالعه و طبق اسناد انجام دهد مورد حمایت خداوند قرار می‌گیرد و هرکس حق را رها کند به ذلت کشیده می‌شود.   وی گفت: قانون، حق و عدالت باید در کنار هم باشند تا طعم عدالت به همه مردم چشیده شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: سند کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سند کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کاداستر اراضی اراضی کشاورزی اسناد کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ