Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:30:34 GMT

خود تحریمی حاصل برخی خلأهای قانونی در استان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۹۴۶۱

خود تحریمی حاصل برخی خلأهای قانونی در استان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: یکی از معضلات پیش رو در استان وجود برخی خلاهای قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار رئیس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: یکی از معضلات پیش رو در سیستان‌وبلوچستان وجود برخی خلاهای قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: به عنوان مثال عدم اجازه برداشت آب در نقاط مرزی توسط مردم در استان و در مقابل برداشت آب توسط کشور همسایه قانون اشتباهی است که باید به دنبال تصحیح آن باشیم.

آیت‌الله محامی بیان داشت: برخی خلاها و نقص‌های قانونی وجود دارد که در این بین دستگاه‌های استان باید با کار کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گرفته و تلاش کنند تا آن را برطرف و در صورت لزوم از مرکز کشور پیگیری کنند تا اصلاح قانون صورت گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتوحی رئیس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازمان بازرسی منطقه دو کشور گفت: سیستان‌وبلوچستان یک استان ویژه و دارای موضوعات متعدد است که تلاش سازمان بازرسی ایفای نقش نظارتی در بخش‌های دولتی و خصوصی وابسته دولت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور