Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه در دیدار با رئیس و مدیران عامل واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان استان همدان، گفت: مجموعه‌های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های تولیدی سیمان در استان، بسیار حائز اهمیت هستند و با آغاز نهضت ملی مسکن و سهم همدان که ساخت صد هزار واحد است، تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند در مجموع، در حدود سه میلیون تُن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه سیمان نهاوند و هگمتان می‌توانند با تولید بیشتر، نقش مهمی در پیش‌برد ساخت صد هزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تأمین نیاز استان ایفا کنند، عنوان کرد: مدیریت استان، برای افزایش سهمیه ورودی گاز صنایع استان به طور جدی در حال تلاش و پیگیری است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: ضرورت دارد که بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور، از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، مساعدت و نقش‌آفرینی مؤثر درحوزه‌های اقتصادی است، گفت: انتظار می‌رود تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و اشتغال در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، با کمترین و نازل‌ترین سود ارائه شود تا الگویی در کشور باشد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان در استان همدان نسبت تکمیل چرخه تولیدات خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنیاد مستضعفان در زمینه هتل‌داری، به ویژه گردشگری استفاده خواهیم کرد، افزود: باتوجه به برخی محدودیت‌ها به ویژه در حوزه کشاورزی، گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه مد نظر قرار می‌گیرد.

کد خبر 5432607

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد همدان استاندار همدان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف عکس استانها همدان شیراز گرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران وابسته به بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد