Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از طرح‌های درمانی و مرکز واکسیناسیون کرونا بوشهر بر افزایش تجهیزات و امکانات حوزه سلامت این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، بهرام عین‌اللهی ظهر امروز در ادامه سفر به بوشهر، وضعیت مراکز درمانی، واکسیناسیون کرونا و تحقیقات پزشکی هسته‌ای این شهر را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بر توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات تشخیصی، درمانی و آزمایشگاهی تأکید کرد و اظهار داشت: بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تنها بیمارستان مرکز آموزشی بوشهر است و تعداد تخت‌های بستری آن جوابگوی جمعیت استان نیست و باید توسعه یابد.

وی در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر با بیان اینکه این بیمارستان امکان تبدیل به مرکز آموزشی دارد خاطر نشان کرد: در این زمینه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مذاکره و موافقت شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیروی هوایی بوشهر گفت: باید از امکانات این مرکز درمانی برای توسعه فضای آموزشی و درمانی بوشهر استفاده شود.

وزیر بهداشت: بیمه‌ها باید 90 درصد هزینه درمان نازایی و ناباروری را تقبل کنندوزیر بهداشت: قرارگاه جوانی جمعیت راه‌اندازی شدوزیر بهداشت در بوشهر: سویه اومیکرون تا حدودی مهار شد/ وضعیت در چند هفته آینده بهتر می‌شود/ محدودیتی برای ایام نوروز نداریم + فیلم

عین‌اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون کرونا در بوشهر با اشاره به اهمیت تزریق واکسن سه گانه کرونا اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 90 درصد فوتی‌های کرونایی واکسن تزریق نکرده بودند.

وی نقش واکسن کرونا در مصون ماندن از ابتلا و فوت را مهم دانست و خاطر نشان کرد: کسانیکه نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمی‌کنند بیش از 10 برابر احتمال مرگ و میر و ابتلا آنها بیشتر است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد