Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران،‌ مراسم معارفه سرپرست فرماندار پاکدشت امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به اینکه ما تا دیروز مطالبه گر بودیم امروز باید پاسخگو باشیم اظهار کرد: فرماندار جدید باید اصل «در میان مردم بودن» را حتماً رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما معتقد هستیم چند شهرستان اطراف (ورامین، پیشوا، قرچک)  باید منطقه محور عملکرده و مشکلات را بشکل بومی حل کنند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه جنس حرکت ما باید از جنس قیام در راه خدا باشد و رضای خدا حاصل شود،‌ بیان کرد: ما از نماینده عالی دولت در شهرستان توقع کار مجاهدانه داریم. باید کار را خسته کنیم و به نوعی قیام کنیم چراکه حرکت و اقدامات کور، بی‌فایده است.

منصوری با بیان اینکه ما نباید در حرکت انقلابی خود حزبی و گروهی عمل کنیم گفت: برخی از ما انقلابی حرف میزنیم اما سکولار عمل می کنیم.

وی در ادامه افزود: اصول حکمرانی اسلامی باید پیاده شود و همدلی و هم افزایی و وحدت عینیت پیدا کند. ما باید مسئولین تابعه را از انقلابی ترین، جوان ترین، و بهترینها و به نوعی گام دوم انقلابی انتخاب کنیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در این مراسم با تشکر از فرماندار سابق اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی تحت امتحان الهی هستیم، امتحان خدمت به این مردم نجیب،‌ مردم از دولت و مسئولین به ویژه دولت آقای رئیسی انتظار ویژه دارند و این را هم بدانیم که تخریب ناحق مسئولین وسط میدان، اشکال شرعی دارد.

 

وی گفت: شهرستان پاکدشت بیش از پیش نیازمند همدلی و وحدت همه مسئولین و دستگاه‌ها است.

امام جمعه پاکدشت ضمن اشاره به مشکلات شهرستان که حل آنها حق مردم است افزود: کمربندی شهرستان و مشکلات شهرک امیر المومنین (ع) از شاخص‌ترین این مشکلات بوده و یقیناً ترک فعل‌ها و عدم دلسوزی برخی از مسئولین علت این مشکلات بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پاکدشت فرماندار پاکدشت امام جمعه پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا