Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک ملی ایران با حضور در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که در کیش در حال برگزاری است، به ارائه راهکارها و خدمات مالی خود در حمایت از صنعت پتروشیمی پرداخت.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه و ديدار با مدیران عامل و نمایندگان شرکت های فعال در این صنعت، ضمن اشاره به توسعه مناسبات اقتصادی و مبادلات مالی با شرکت های تولید کننده فعال از آمادگی بانک برای توسعه و گسترش همکاری‌ها و انجام توافقات دوجانبه در راستای تسهیل خدمات مالی فیمابین خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در این نمایشگاه در جهت توسعه و گسترش همکاری ها و انعقاد تفاهمنامه های مالی در غرفه بانک با مدیران عامل و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌های پتروشیمی دماوند، پتروشیمی نوری، پتروشیمی آفتاب به علاوه گروه صنعتی رنگینه و کاتالیست و لوله گستر اسفراین و چندین شرکت فعال دیگر در صنعت نفت و پتروشیمی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان دیدار و گفت و گو با مدیران و نمایندگان شرکت های فعال در این نمایشگاه در راستای توسعه و گسترش همکاری‌ها و انجام توافقات دوجانبه بر تسهیل خدمات مالی فیمابین تاکید کردند.

سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران  در اين نمايشگاه اظهارداشت: ما از همه پیشنهادها و ابتکارات مطرح شده در خصوص گسترش همکاری های مالی با تولیدکنندگان صنعت پتروشیمی استقبال می‌کنیم. 

وی بر اهمیت و حمایت از تولید و ساخت داخل تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی های مدون صورت گرفته و هدف گذاری های انجام شده طی این رویداد به طرح کلان موضوعات پرداختیم و مسائل اساسی و اولویت ها شناسایی و دسته بندی شدند و با بهره گیری از ظرفیت های موجود درصدد ایجاد همگرایی ، ارائه شیوه های نو و خلاقانه برای تامین مالی طرح های حوزه انرژی و صنعت پتروشیمی کشور هستیم.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در ادامه اظهارداشت: در آینده نزدیک با مشارکت حداکثری بانک ملی ایران با صنعت پتروشیمی و بخش های مرتبط شاهد اتفاقات ارزنده در جهت تکمیل اکوسیستم و زنجیره ارزش برای رشد افزونتر این حوزه راهبردی کشور هستیم.

وی در ادامه لازمه موفقیت بیشتر این صنعت را  تقویت بومی سازی ها برای تقویت جهاد خودکفایی دانست و افزود: بانک ملی ایران با ارائه خدمات مالی بهینه و ویژه برای تكميل زنجيره ارزش صنعت نفت و گاز با هدف افزایش کارایی اقتصاد، توسعه یكنواخت و پایدار زنجيره ارزش، رشد ارزش افزوده و جلوگيری از خام فروشی آمادگی کامل دارد.

حسن مونسان عضو هیات عامل  و معاون شعب بانک ملی ایران نيز در دیدار با تولیدکنندگان و مدیران ارشد شرکت های فعال پتروشیمی، حمایت از دانش و تولید ایرانی و جوانان توانمند کشور را از مهم‌ترین اولویت های بانک خواند و گفت: در راستای حمایت از تولید داخل و کاهش خام فروشی برای افزایش رشد تولید ملی و اشتغال پایدار در کنار تولیدکنندگان، صنعتگران، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی هستیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در این سطح، نقطه‌ عطفی در جهت گسترش تعامل‌ها بین شرکت‌ها و حوزه‌های تامین مالی و ساخت داخل که همواره تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، به شمار می‌رود.

علی رضا صادقی  عضو ديگر هيات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران با ابراز امیدواری از تعامل مناسب بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با بانک ملی ایران، با اشاره به شعار سال اظهار داشت: امیدواریم با ظرفیت‌ها و توانمندی های موجود بانک و توان خوب متخصصان این حوزه بتوان گام های موثری در جهت تقویت تولید داخل در صنعت پتروشیمی و بهره‌ حاصل از آن در کشور برداشت.

در ادامه‌ این نشست ها، مدیران و نمایندگان اجرایی شرکت ها ضمن تقدیر از حمایت ها و همراهی های بی دریغ بانک ملی ایران با تولیدکنندگان و صنایع پتروشیمی کشور خواستار حمایت های بیشتر شدند.

نمایشگاه صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از تاریخ 2 تا 4 اسفند ماه سال 1400 در جزیره کیش  برگزار شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران گسترش همکاری ها صنعت پتروشیمی خدمات مالی هیات مدیره ساخت داخل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد