Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قوچان، اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه اجرایی بند (ه) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۶، آموزش و پرورش می‌تواند به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی در راستای خلق درآمد پایدار، در فضاهای آموزشی خود واحدهای تجاری احداث نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش قوچان بیان کرد: ما به‌هیچ عنوان به‌دنبال این نیستیم که به یک فضای آموزشی که ممکن است سبقه فرهنگی نیز داشته باشد، آسیب بزنیم ولی مطابق با بند (ه) تبصره ۹ قانون بودجه که یک ماده قانونی است، به‌دنبال تغییر کاربری و تجاری‌سازی بخشی از فضاهای با رویکرد تحقق عدالت آموزشی هستیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم که این قانون یک خدمت به آموزش و پرورش است و نباید این فرصت خدمت از دست برود.

در ادامه این جلسه، عباسعلی صفایی، فرماندار شهرستان قوچان با تأیید این موضوع و تلاش برای فراهم شدن شرایط تجاری‌سازی فضاهای مازاد آموزشی، اظهار کرد: با توجه به تهیه نقشه جامع و پیشرفت شهرستان، پیشنهاد می‌شود سایر ارگان‌ها نیز در همین راستا با آموزش و پرورش همکاری کامل داشته و با مانع‌زدایی از اجرای این طرح، بستر لازم برای ایجاد اماکن تجاری در فضاهای آموزشی را فراهم سازند.

فرماندار شهرستان قوچان گفت: دیگر موضوع مورد بحث، ۱۵ اسفند روز درختکاری است که در تقویم ایران اسلامی، ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی عنوان و نامگذاری شده است.

وی با بیان این‌که آموزش و پرورش به‌منظور گرامیداشت این روز در نظر دارد درختکاری اردوگاه دانش‌آموزی را در ۱۵ اسفند به نام یاد و خاطر شهدا اجرا کند، اضافه کرد: در این راستا، شهرداری نیز ضمن اعلام آمادگی خود، قول همکاری در تأمین نهال درختان مثمر را دادند.

صفایی افزود: با توجه به پایان سال و موضوع برگزاری جشن عاطفه‌ها، ادارات بهزیستی و کمیته امداد نیز قول مساعد در همکاری برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم را دادند.

کد خبر 5431924

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهرستان قوچان آموزش و پرورش مدرسه عدالت آموزشی تجاری سازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان بارش برف عکس استانها شیراز گرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای