Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان گفت: خوشحالم که هم‌تیمی‌های من با ذهنیتی قوی در زمین ظاهر شدند و با زدن سرویس‌های خوب، نتیجه دیدار با پاس را به سود خود رقم زدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر غفور، ملی پوش تیم والیبال سپاهان در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان و صعود به مرحله نیمه نهایی نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به بازیکنان و کادر فنی تیم پاس گرگان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با رسیدن به مرحله پلی‌آف، شگفتی ساز شدند. امروز نیز فوق العاده بازی کردند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان ادامه داد: خوشحالم که هم‌تیمی‌های من با ذهنیتی قوی در زمین ظاهر شدند و با زدن سرویس‌های خوب، نتیجه این دیدار را به سود خود پایان دادند. ما از مرحله نخست عبور کردیم و امیدوارم برای حضور در مرحله بعدی که شرایط بسیار سختی دارد، آماده شویم.

غفور گفت: ما در مرحله نهایی با برنده دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه بازی خواهیم کرد. هر دو تیم قابل احترام هستند و کار سختی پیش روی ماست. در یک هفته‌ای که زمان داریم، ریکاوری و تمرینات خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت. حضور فرهاد قائمی نیز به ما کمک خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: نمی‌توان از الان در مورد قهرمانی صحبت کرد. تمرکز ما تا پیش از این بازی، تنها و روی پاس گرگان بود.  ما مرحله به مرحله پیش می‌رویم.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!