Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از امروز (پنج‌شنبه پنجم اسفند) در سالن فدراسیون آغاز شد و فردا (جمعه ششم اسفند) به پایان می‌رسد.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های پاس گرگان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان موفق به شکست سه بر صفر نماینده گرگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جوان عیسی سنگدوبینی سرمربی پاس در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 16 نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

پاس گرگان که در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان به جمع هشت تیم برتر مرحله پلی‌آف راه یافته بود، با پذیرش دومین شکست از دور رقابت‌ها حذف شد و در همان جایگاه هشتم لیگ برتر باقی ماند. فولاد مبارکه سپاهان نیز به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیر طلوع‌کیان و علی یاوری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 85 دقیقه طول کشید. محمد عشق‌دوست، مرتضی علایی و مسعود یزدان‌پناه نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

غفور درخشید و سپاهان برد

امیر غفور از تیم سپاهان با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در مسابقه نخست دو تیم نیز غفور امیتازآورترین بازیکن شده بود. در تیم پاس نیز محمدامین حیدری با 9 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 41 پوئن در حمله، 12 امتیاز در دفاع، دو پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پاس بود.

نماینده گرگان نیز در این مسابقه در مجموع 58 امتیاز کسب کرد که شامل 36 امتیاز حمله، دو دفاع، دو پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم سپاهان بود.

محمدی‌راد: برای قهرمانی باید جنگید

رحمان محمدی‌راد در مورد پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر اظهار داشت: به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم و خوشحالم به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم. فرصت مناسبی برای خودمان به وجود آورده ایم تا برای مرحله نیمه نهایی آماده شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: توقع پیروزی در هر دو دیدار را مقابل پاس گرگان داشتیم. بازیکنان سپاهان با انگیزه در زمین ظاهر شدند. گرگان هم در ست‌های اول و دوم بسیار خوب عمل کرد.

محمدی راد گفت: برای قهرمانی باید جنگید چون تیم‌های دیگر هم قطعاً برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند. ما از پیش قهرمان نیستیم ولی بازیکنان بزرگ و باشخصیتی داریم. امیدوارم با تلاش و کار تیمی خوب بتوانیم برنده دیدارهای آتی باشیم.

وی در مورد میزان آمادگی فرهاد قائمی دریافت کننده گنبدی تیم سپاهان گفت: امیدوارم فرهاد به دیدارهای نیمه‌نهایی برسد و شرایط بهتری پیدا کند. البته قبل از مسابقه باید تست دهد، مهره تاثیرگذاری برای تیم سپاهان است و انرژی زیادی به دیگر بازیکنان می‌دهد.

سنگدوینی: ظرفیت ما همین قدر بود

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم ما به پلی‌آف رسید و من از همه بازیکنان تیم راضی هستم. سپاهان حریف ارزشمندی برای ما بود ولی ظرفیت تیم ما نیز همین قدر است. فکر می‌کنم تمام جامعه والیبال نیز از عملکرد ما راضی باشند.

سرمربی تیم والیبال ادامه داد: در بازی دوم با نتایجی بسیار نزدیک به تیم سپاهان باختیم. اگر پشت‌خط‌زن اصلی ما در ست نخست آسیب نمی‌دید، می‌توانستیم شرایط سخت‌تری را برای سپاهان رقم بزنیم.

سنگدوینی گفت: هدف ما خدمت به والیبال است. امیدوارم مسئولان با حمایت خود کاری کنند که والیبالیست‌های سرباز بتوانند دو سال به راحتی خدمت سربازی را پشت سر بگذارند. ما می‌توانیم در فصل آینده نیز شگفتی‌ساز شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال پلی آف لیگ برتر والیبال والیبال ایران تیم والیبال پاس گرگان تیم سپاهان نیمه نهایی پاس گرگان محمدی راد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد