Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ برتر گفت: برای قهرمانی جنگیدیم چون تیم‌های دیگر هم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند.

به گزارش ایسنا، رحمان محمدی‌راد، سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل پاس و صعود به نیمه نهایی گفت:  به هواداران  تیم سپاهان تبریک می‌گویم و خوشحالم به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت مناسبی برای خودمان به وجود آورده‌ایم تا برای مرحله نیمه نهایی آماده شویم. توقع داشتیم  در هر دو بازی مقابل پاس گرگان برنده شویم و بازیکنان ما با انگیزه کار کردند. گرگان هم در ست‌های اول و دوم بسیار خوب عمل کرد.

او افزود: باید برای قهرمانی جنگید چون تیم‌های دیگر هم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند. ما از پیش قهرمان نیستیم اما بازیکنان بزرگ و باشخصیتی داریم. امیدوارم با تلاش و کار تیمی خوب بتوانیم برنده دیدارهای آتی باشیم.

محمدی‌راد در مورد وضعیت فرهاد قائمی، دریافت کننده تیمش گفت: امیدوارم فرهاد به دیدارهای نیمه‌نهایی برسد و شرایط بهتری پیدا کند. البته قبل از مسابقه باید تست بدهد. او مهره تاثیرگذاری برای تیم ما است و انرژی زیادی به دیگر بازیکنان می‌دهد.

سرمربی پاس گرگان:  ظرفیت ما همین بود
عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم پاس گرگان نیز پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان گفت: شرایطی را به وجود آوردیم که سپاهان به مرحله پلی‌آف صعود کرد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم‌. خسته نباشید ویژه‌ای هم به تیم سپاهان می‌گویم که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. ظرفیت ما همین بود و تمام جامعه والیبال از ما راضی بودند.

او افزود: امروز هم عملکرد خوبی داشتیم در گیم اول پشت خط زن اصلی ما آسیب دید و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستیم شرایط سخت‌تری را برای تیم مقابل ایجاد کنیم.

سرمربی پاس گرگان در مورد برنامه پاس برای حضور در فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف ما خدمت به  والیبال است و با توجه به این که بازیکنان‌مان سرباز هستند، می‌خواهیم شرایطی را به وجود بیاوریم که خدمت سربازی را در شرایط والیبالی بگذرانند. امیدوارم سال بعد هم شرایطی ایجاد کنیم که مثل امسال شگفتی‌ساز باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال استانی ورزشی نیمه نهایی پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ