Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «علی رضایی» روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کتابخانه مرکزی بیمارستان طالقانی کرمانشاه افزود: از انتخاب وزیر بهداشت سپاسگزارم، امیدوارم با حضور دکتر محمدی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شاهد پیشرفت بیشتر استان در حوزه سلامت باشیم.

وی اضافه کرد: از دکتر مرادی که در طول خدمتشان به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات بسیار ارزشمندی را در راستای ارتقا و پیشرفت حوزه سلامت استان داشتند قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط بحرانی کرونا یک فضای همدلی و همراهی بسیار خوبی در حوزه سلامت استان در راستای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی وجود داشت، امیدواریم این همدلی و همراهی همچنان ادامه داشته باشد و کارهای خوبی که دکتر مرادی انجام داد، همچنان تداوم یابد.

وی افزود: در دوره کرونا با کمبود برخی تجهیزات و امکانات در بیمارستان‌ها به ویژه در شهرستان‌ها مواجه بوده و هستیم که امیدواریم با پیگیری های دکتر محمدی و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این چالش ها برطرف شود.

رضایی عنوان کرد: درخواست ما از وزیر بهداشت این است که اعتبار ویژه ای برای برطرف ساختن کمبودهای تجهیزاتی و امکانات بهداشتی درمانی موردنیاز استان برای ارایه خدمات بهتر به مردم این منطقه اختصاص دهند.  

مسوول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این مراسم گفت: جلسه امروز قدردانی از زحمات ارزشمند دکتر مرادی است که شخصیتی عالم، متعهد و انقلابی است که زحمات زیادی را برای پیشرفت دانشگاه انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی محبی» افزود: دکتر مرادی در روزهای سخت زلزله و کرونا در سه بُعد اداری در دانشگاه، جراحی های مختلف و همچنین در مطب به مردم خدمت کردند، از سه زاویه خدمت کردن به مردم در یک روز قطعا عبادت است.

وی اظهار داشت: دکتر محمدی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جوانی مومن، متعهد و انقلابی است که درجه استاد تمامی دارد و از تلاشگران عرصه دارو در استان می باشد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دکتر محمدی در حوزه تولید دارو و شرکت‌های دانش بنیان خدمات ارزنده ای ارایه کرددند، بعضی از داروها قبلا خارج از کشور وارد می شد اما با تلاش‌های شبانه روزی ایشان بسیاری از این مشکلات مرتفع شد و تحریم‌ها با همین تولیدات داخلی به لطف خدا شکسته شد.

برچسب‌ها کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سلامت روان نماینده مجلس شورای اسلامی کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سلامت روان کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سلامت روان نماینده مجلس شورای اسلامی کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر مرادی دکتر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد