Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد، این نهاد سازمان ملل اضافه کرده: «ما به شدت نگران وضعیت رو به وخامت سریع و اقدامات نظامی در حال انجام در اوکراین هستیم. ما گزارش هایی از تلفات را دیده ایم و مردم شروع به فرار کرده اند تا به دنبال امنیت باشند. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل روز پنجشنبه در توییتی نوشت.

ما با مقامات، سازمان ملل، گروه‌های اجتماعی [آوارگان داخلی] و سایر شرکا در اوکراین کار می‌کنیم و آماده ارائه کمک‌های بشردوستانه در هر کجا که لازم باشد و ممکن است هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس توئیت یک آژانس دیگر، امنیت و دسترسی به تلاش‌های بشردوستانه باید تضمین شود. همچنین با دولت های کشورهای همسایه همکاری می کند و خواستار باز نگه داشتن مرزها برای کسانی است که به دنبال امنیت و حفاظت هستند. ما آماده حمایت از تلاش های همه برای پاسخ به هر موقعیتی از جابجایی اجباری هستیم.»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان ملل متحد اوکراین بحران اوکراین جنگ اوکراین آژانس پناهندگان سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان

حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان