Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی سامانه بارشی امشب از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود ودر جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و زاگرس مرکزی روز آینده پنجم اسفند شدت بارش‌ها خواهد بود و بارش در جنوب غرب و غرب کشور، شمال غرب، دامنه جنوبی البرز مرکزی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه هفتم اسفند بارش در همین مناطق به صورت متناوب پیش‌بینی می‌شود، همچنین در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت. روز شنبه در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور، همچنین استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی و غربی حدود سه درجه کاهش دمای موقت خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز یکشنبه هشتم اسفند در اردبیل و گیلان بارش پراکنده خواهیم داشت، همچنین در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران بارش باران و در برخی از نقاط برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تأکید کرد: روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی از این مناطق سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری در بعدازظهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و سنندج و زنجان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی محمد اصغری برف باران هواشناسی هوای تهران پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همین‌طور جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، اصفهان، کرمان و یزد بارندگی خواهیم داشت.
فردا علاوه بر این مناطق در خراسان‌های رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین بارش‌ها عمدتاً به شکل رگبار و رعدوبرق، همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود و همچنین برخی نقاط نیز با پدیده گردوخاک مواجه خواهند بود.
هشدار نارنجی در خصوص شدت بارش‌ها صادر شده که امروز تا جمعه مناطقی از کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، غرب استان همدان، جنوب استان مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب اصفهان و نیمه جنوبی استان فارس و بوشهر شامل این هشدار نارنجی خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان