Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه قطر تماس تلفنی را با وزرای خارجه روسیه و اوکراین برقرار کرد.

وزارت خارجه قطر در این باره با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که در جریان این تماس تلفنی آخرین وضعیت درگیری میان روسیه و اوکراین بررسی شده است.

همچنین در جریان این تماس‌ها محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر از جانب دوحه نگرانی خود را بابت پیامدهای منفی این جنگ ابراز نموده و وزرای دو طرف خواستار خویشتنداری و استفاده از ابزار دیپلماسی برای حل بحران کنونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه قطر همچنین در این مکالمه تلفنی بر ضرورت حفاظت از جان غیرنظامیان در دو کشور تاکید کرده است.

آل ثانی در پایان بر موضع دولت قطر بر پایبندی به میثاقنامه سازمان ملل متحد مبنی بر استفاده از روش‌های صلح آمیز و سیاسی برای حل بحران‌ها و پرهیز از بکارگیری خشونت و احترام به تمامیت ارضی کشورها تاکید کرد.

گفتنی است که «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز پنجشنبه با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین گفتگو کرده بود.

بر اساس این گزارش، گفتگوی دو طرف در جریان تماس تلفنی صورت گرفت. طرف‌های قطری و اوکراینی در خصوص آخرین تحولات اوکراین رایزنی کردند.

امیر قطر در جریان تماس تلفنی مذکور از طرف‌های درگیر در اوکراین خواست تا خویشتنداری کنند و سطح تنش‌ها و درگیری‌ها را کاهش دهند.

کد خبر 5432796

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه قطر حمله روسیه به اوکراین اوکراین آخرین اخبار اوکراین جنگ اوکراین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا ولادیمیر پوتین دونتسک لوهانسک مسکو بحران اوکراین آخرین اخبار اوکراین رژیم صهیونیستی عراق دونباس اتحادیه اروپا جو بایدن وزیر خارجه قطر تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند