Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:34:02 GMT

پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۰۸۴۶

پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد

تیم والیبال پیکان تهران با کسب دومین پیروزی برابر شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان، حریف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد.

به گزارش برنا؛ دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از امروز (پنج‌شنبه پنجم اسفند) در سالن فدراسیون آغاز شد و فردا (جمعه ششم اسفند) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین دیدار امروز تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان موفق به شکست سه بر صفر نماینده ارومیه شدند تا به دومین برد متوالی خود برابر این تیم دست یابند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 9 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با جام سی‌وپنجم خداحافظی کنند.

تندروان سال گذشته با هدایت تیم فولاد سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر مردان دست یافت، ولی امسال با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها قرار نگرفت. از سوی دیگر یکی از جذابیت‌های دیدار امروز دو تیم، تقابل پیمان اکبری که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت با این تیم بود.

بدین ترتیب در یکی از دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان سال 1400 تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد.

امیر طلوع‌کیان و بهروز جعفری، ناظران فنی و داوری مسابقه شهرداری ارومیه و پیکان بودند که 90 دقیقه طول کشید.

همچنین مرتضی اکرمی، محمد آقایی و مسعود یزدان‌پناه به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان میهمان ویژه این دیدار بود. دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز از جمله تماشاگران جدال دو تیم شهرداری  ارومیه و پیکان تهران بود.

در نخستین دیدار امروز نیز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سه بر صفر پاس گرگان را شکستت داد و با کسب دومین برد برابر نماینده گرگان، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

فردا جمعه دو دیدار باقی مانده دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان برگزار خواهد شد که برنامه دو بازی به قرار زیر است:

 

جمعه 6 اسفندماه

ساعت 15 و 30 دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

ساعت 18 و 30 دقیقه: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان شهرداری شهرداری ارومیه فولاد لیگ برتر فولاد مبارکه اصفهان لیگ برتر والیبال وزیر ورزش و جوانان رئیس فدراسیون بازی لبنیات مرحله نیمه نهایی شهرداری ارومیه لیگ برتر مردان پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره