Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان شماره دو دادسرا شهریار با امکان ارائه خدمات قضائی به جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار نفر روز پنجشنبه در صباشهر افتتاح شد.

رئیس دادگستری شهریار در آئین افتتاح این ساختمان با بیان اینکه سند تحول قضائی برنامه پیش‌روی ما جهت توسعه قضائی است، گفت: این سند راهبردهای مهمی دارد که باید با پیگیری آن، تحقق توسعه قضائی را پیگیری کنیم و رقم زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا کمیلی مقدم با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای مهم سند تحول قضائی، راهبرد تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضائی است، عنوان کرد: این راهبرد را قطعاً باید در شهریار به جهت وسعت و جمعیت قابل توجه این شهرستان تعقیب کنیم.

وی تصریح کرد: با افتتاح ساختمان شماره ۲ دادسرا خدمات قضائی به جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار نفر ارائه خواهد شد.

کمیلی‌مقدم افزود: قطعاً باید در مسیر راهبرد یاد شده در سند تحول قضائی به‌صورت فوق‌العاده تلاش شود و با افتتاح این ساختمان با بیش از هزار متر مربع زیربنا، باید تمام زمینه‌های امنیت در شأن مردم این منطقه را آغاز و تکمیل کنیم.

رئیس دادگستری شهریار با بیان اینکه اتفاق امروز یک مقدمه است، اظهار کرد: تلاش می‌شود ساز و کار ارتقا امنیت این منطقه رقم خورد و فراهم شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر رئیس کل دادگستری استان تهران از حوزه قضائی شهریار و نتایج حاصله از این بازدید گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده، چهار شعبه محاکم را در دست افتتاح داریم و نیروی انسانی لازم با دستور ریاست کل دادگستری استان تهران در حال تأمین است.

کمیلی‌مقدم در پایان با بیان اینکه با توزیع فراوانی وارده به استانداردها نزدیک خواهیم شد، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران قضائی و اداری بیش از ۷۰۰ فقره پرونده از موجودی کسر شد و با افتتاح این مجتمع، بنای ما این است که تکریم ارباب رجوع از مسیر جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان رسیدگی‌ها محقق شود.

کد خبر 5432818

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری شهریار دادگستری استان تهران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان بارش برف ایلام عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر