Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه پنجم اسفند به شرح زیر است: 

پرواز‌های آسمان ایران طبق نظارت ایکائو انجام می‌شود
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: افزایش تعداد پرواز‌های عبوری در چند روز اخیر تحت کنترل سازمان هواپیمایی کشوری و نظارت عالیه ایکائو است.

پرواز‌های ایران و روسیه برقرار است
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های باری و مسافری به مقصد روسیه در حال انجام است وفعلا برنامه‌ای برای لغو این پرواز‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف چند باره طرح مقابله با قاچاق پوشاک
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک می گوید: طرح مقابله با پوشاک قاچاق همچنان در مرحله‌ ابتدایی مقابله با برندهای محرز پوشاک قاچاق در سطح عرضه و مبادی ورودی متوقف شده است.

تسهیلات تکلیفی به بانک‌ها ۵۰ درصد منابع برای کل وام هاست
رئیس کل بانک مرکزی گفت: این میزان معادل بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات پرداختی شبکه در سال جاری و مغایر با لایحه ارائه شده توسط دولت است و موجب ناترازی بانک‌ها و درنهایت افزایش تورم می‌شود.

انجام پرواز فوق العاده به اوکراین به محض صدور مجوز
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران ایر آمادگی دارد در صورت دریافت مجوز، برای بازگرداندن ایرانیان پرواز فوق العاده به اوکراین انجام دهد.

درصد سود برای همه کالا‌ها در فرآیند فروش و عرضه باید مشخص شود
سازمان حمایت اعلام کرد تمام فعالان نظام تامین و توزیع کالا مکلفند در فرآیند فروش و عرضه کالا، درصد‌ها و ضرایب قانونی سود را رعایت کنند.

توزیع ۱۰۰ هزار تن شکر با نرخ مصوب تا ماه رمضان
مدیرکل هماهنگی بازرگانی دولتی گفت: از ابتدای دی ۹۰ هزار تن شکر از طریق شبکه‌های توزیع وارد بازار مصرف شده و همواره ۱۰۰ هزار تن دیگر تا ماه رمضان عرضه می‌شود.

واریز سود سهام عدالت متوفیان با تعیین تکلیف سامانه انتقال به وراث ممکن می‌شود
همزمان با انتقال قهری سهام عدالت به وراث سود سال مالی ۹۸ و ۹۹ هم یه صورت یک جا به حساب ورثه واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق پوشاک سهام عدالت پرواز خارجی پرواز ها هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!