Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:22:31 GMT

نجات معجزه آسای کودک ربوده شده از چاه ۴۰ متری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۱۳۶

نجات معجزه آسای کودک ربوده شده از چاه ۴۰ متری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: کودک از چاه ۴۰ متری پس از شش روز در کرمان با تلاش پلیس رها و آدم‌ربا دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، دادخدا سالاری اظهار کرد: پسربچه شش ساله ربوده شده در یکی از خیابان‌های شهر کرمان، با دستگیری آدم‌ربای ۳۵ ساله، بلافاصله پس از مشخص شدن محل حضور کودک و با در نظر گرفتن فرضیه فوت وی، بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی، عوامل پزشکی قانونی، اورژانس و آتش نشانی با راهنمایی متهم در محل چاه حضور یافتند و خوشبختانه این کودک پس از شش روز بدون غذا و آب، زنده از چاه ۴۰ متری بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این کودک هیچ‌گونه شکستگی نداشته و برای مداوا و بهبود به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های تخصصی قضائی و انتظامی، متهم ۳۵ ساله و غیربومی است و (۲۸ بهمن) با فریب کودک شش ساله (کودک کار) به بهانه خرید دوچرخه برای وی و به انگیزه سرقت، او را به بیابان کشانده و به درون چاهی پرتاب کرده است.

سالاری اضافه کرد: در ابتدا هویت فرد رباینده مشخص نبود اما با اقدامات شبانه روزی بازپرس ویژه قتل و عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از روش‌های تخصصی، هویت رباینده مشخص و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های شمالی استان شناسایی و در اقدامی ضربتی متهم دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم در ابتدا حاضر به اقرار و نشان دادن محل اختفای کودک نشد که نهایتاً با بازجویی‌های فنی اعتراف کرد که به قصد قتل، کودک را به درون چاهی هل داده است تا آثار جنایت خود را از بین ببرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: این پرونده به منظور عبرت آموزی و مقابله فوری با جرایم خاص، به صورت خارج از نوبت و ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 557871

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه نجات جان کودک سقوط در چاه حادثه سقوط در چاه حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود و این شرکت به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت، پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت این طرح را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برای اجرای این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون پایه چراغ، چهار اصله تیر ۱۵ متری، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جای گذاری و ۷۰۰ متر کابل روکشدار ۱۲۶( آلومینیومی) و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، در ادامه اجرای این طرح ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری، نصب و جای گذاری خواهد شد.

فرج نیا اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲ هزار و ۵۵۷ متر کابل و ۲ دستگاه تابلو برق جای گذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.

کد خبر 6093951

دیگر خبرها

  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز