Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا دبیر پنجشنبه شب در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معمولا وقتی مسابقه ای در یک استان برگزار می‌شود قدرت مانور آن استان در همان رشته ورزشی تا یکی دو سال زیاد می شود همچنین در گرایش نوجوانان به آن رشته و آمدن امکانات به استان تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: امروز با حضور در اهواز دیدارهایی با مسئولان استان داشتیم تا بتوانیم کشتی به ویژه کشتی فرنگی خوزستان را به جایگاهی که در حد نام استان خوزستان است برگردانیم که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد که شروع آن نیز با میزبانی مسابقات است. 

رییس فدراسیون کشتی گفت: مدال آوران کشتی جهان در جام تختی حضور دارند و امروز شاهد مسابقات خوبی بودیم. کشتی ایران باید خیلی بالا برود و برای این کار باید زحمت بکشیم.

وی افزود: ما در فرنگی دوم و در آزاد سوم دنیا هستیم و به این صورت نیست که بگوییم با یک سال تلاش به بالا می رسیم بلکه باید خیلی تلاش کنیم تا به حق خود برسیم که این مهم با برنامه، پیگیری و تلاش عملیاتی می شود.

دبیر درباره توسعه کشتی آزاد خوزستان گفت: در این زمینه برنامه ریزی اصلی را باید خود هیات خوزستان انجام دهد و ما نیز وظیفه داریم کمک کنیم. در جلسات مختلفی که امروز با مسئولان استان داشتم عنوان کردم که برای کمک به کشتی فرنگی و آزاد خوزستان خط قرمز نداریم و هر آنچه در توان مان باشد انجام می دهیم. 

وی تاکید کرد: قطعا برگزاری این مسابقات بین اللملی در اهواز نوید خوبی برای کشتی گیران خوزستانی است به همین دلیل خیلی پیگیر بودم که مسابقات در اهواز باشد و امیدوارم اولین دستاورد آن احداث سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفری اهواز باشد همچنین جا دارد از همکاری سازمان آب و برق خوزستان بابت برگزاری مسابقات در سالن گیت بوستان تشکر کنم.

رییس فدراسیون کشتی گفت: سوال اینجاست که اگر کرونا نبود و تماشاگران می توانستند به سالن بیایند آیا این سالن جوابگو بود؟ ما در نظر داریم سالی دو، سه میزبانی به خوزستان بدهیم زیرا کشتی فرنگی خوزستان یکی از قطب های ایران است. 

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای چهارم تا ششم اسفندماه در اهواز برگزار می شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی خوزستان اهواز کشتی فرنگی خوزستان اهواز کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد