Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:25:59 GMT

اعضای شوراهای شهر مطالبات مردم را پیگیری کنند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۴۳۰

اعضای شوراهای شهر مطالبات مردم را پیگیری کنند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی کردستان با تأکید بر اینکه همه مسوولان خود را در قبال مردم پاسخگو بدانند، اظهار داشت: در دسترس بودن و پاسخ‌گویی بنده به مردم و ارباب رجوع وظیفه بوده و خوشحالی و احساس آرامش در وجود هم‌استانی‌ها، برایمان غنیمت و مایه خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: تلفن از دسترس خارج کردن و عدم پاسخ‌گویی، مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بنده همواره تلفنم در اختیار مردم بوده و این را احساس مسوولیت و کوچک‌ترین کار در قبال انجام وظیفه به مردم می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اضافه کرد: اعضای شورا با علم به مشکلات مردم، این مسوولیت را پذیرفته اند و نباید در جلسات طرح مشکل کنند بلکه باید دنبال تلاش و پیگیری مطالبات مردم باشند و توپ را به زمین دیگران نندازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه تخریب و بیان قصورت گذشتگان، دردی نخواهد کرد، افزود: ارائه گزارش مشکلی نداشته اما سعی شود همواره حرمت‌ها رعایت و زحمات گذشتگان نادیده گرفته شود.

وی خدمت به بندگان را بهترین شکل عبادت خداوند خواند و تأکید کرد: سعی شود از این فرصت مسوولیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته شود و در این وضعیت اقتصادی، بیماری و مشکلات با مردم خوش‌برخورد و خدمت به خلق را را در اولویت قرار بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با یادآوری اینکه پیگیری حل مشکلات مردم جزو وظایف تک‌تک مسوولان است، افزود: مدیران و اعضای شورای شهر باید برای خود چشم‌انداز و برنامه داشته باشند، نه اینکه برخی‌ها مدعی بودند که برای خدمت به خلق، مهار گرانی به میدان آمده و می‌گفتند اگرما نمی‌آمدیم اوضاع بدتر می‌شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه باید همه با هم از موفقیت دولت‌ها خوشحال شویم، عنوان کرد: نباید بدخواه دیگران باشیم چراکه آنچه که برای دیگران در ذهن بپرورانید، سر خود انسان خواهد آمد.

وی از اعضای شورای اسلامی استان خواست که هر کدام مشکلات شهرستان و مناطق خود را با ارائه راهکار برای پیگیری به صورت مکتوب اعلام کنند و یادآور شد: باید خود مردم نیز در راستای رفع معضلات پای کار باشند و همکاری کنند چراکه نظام در دورترین نقطه این استان، خدمات مختلفی همچون گازرسانی، آبرسانی  و دیگر مسائل انجام داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با پیشنهاد اینکه کارگروه‌های شهرستانی برای شناسایی و تسریع در پیگیری مشکلات مردم تشکیل شود، ابراز داشت: بنده آمادگی داشته که ماهانه با هر کدام از شوراهای شهرستان‌ها یک جلسه برگزار و به صورت میدانی از محل بازدید و مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: بنده این آمادگی را داشته که در همین اسفندماه دو بازدید میدانی از شهرستان‌ها به منظور پیگیری مشکلات مردم را داشته و انتظار می‌رود که از فرودین ماه تا آخر خردادماه هر هفته یک جلسه برگزار و مطالب کارشناسی‌تر و دقیق‌تر مطرح شود.

برچسب‌ها شورای شهر کردستان مسوولیت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر کردستان مسوولیت اجتماعی شورای شهر کردستان مسوولیت اجتماعی حجت الاسلام و المسلمین مطالبات مردم مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد