Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر بلسین، سرمربی جنوا، عملکرد اینتر در مقابل لیورپول را تحسین می‌کند 

از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر با نتیجه ۲-۰ مغلوب اینتر شد.

طرفداری | اینتر و جنوا  در چارچوب هفته بیست و هفتم سری آ، فردا شب به مصاف هم می‌روند.با توجه به رقابت اینتر برای قهرمانی لیگ و تلاش جنوا برای فرار از منطقه سقوط، این دیدار حساسیت پایینی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر بلسین، سرمربی آلمانی جنوا که مانند یورگن کلوپ یکی از شاگردان مکتب رالف رانگنیک محسوب می‌شود، در مصاحبه پیش از بازی جنوا - اینتر، در خصوص تقابل هفته گذشته نراتزوری با لیورپول صحبت کرد و البته شوخی جالبی با یورگن کلوپ داشت:

بعد از بازی اینتر - لیورپول با یورگن کلوپ صحبت نکردم چون به شدت از او عصبانی هستم. زمانی که من برای اشتوتگارت کیکرز(تیمی در سطح فوتبال محلی آلمان) بازی می‌کردم، کلوپ مربی ماینتس بود و من را به تیمش راه نداد. به همین دلیل نمی‌خواهم با او صحبت کنم.

 فکر می‌کنم که اینتر در آن مسابقه خیلی خوب بازی کرد و کار برای لیورپول دشوار شد. نتیجه نهایی، نشان‌دهنده شرایط حاکم بر جریان بازی دو تیم نبود. در واقع من تصور می‌کنم که لیورپول بابت پیروزی در این دیدار بسیار خوش‌شانس بود.

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند