Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:49:32 GMT

لزوم توجه ویژه به مسائل اقتصادی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۴۵۲

لزوم توجه ویژه به مسائل اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مسئولان شهرستانی و استانی بایستی توجه ویژه نمایند و فرصت‌ها را شناسایی کنند. تخصیص پروژه‌ها به بخش خصوصی با رعایت ضوابط و براساس برنامه زمانی مشخص باشد.

به گفته او با برنامه ریزه صحیح و تلاش مضاعف می‌توان اقتصاد خوزستان را فعال نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتغال زایی جمعیت جوان در اولویت کاری ما قرار گیرد و باید از فرصت خدمت رسانی به نحو احسن بهره گیریم.

کار گروهی به منظور بررسی موضوعات طرح شیلات آزادگان تشکیل شود. به منظور رفع نیازمندی برق طرح، نیشکر و برق منطقه‌ای کمیته کارشناسی تشکیل و راهکار ارائه نمایند.

  با توجه به ظرفیت بالای طرح شیلات آزادگان ضروری است توجه ویژه‌ای به این طرح شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا