Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حیدری گفت: ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری سه شنبه ۲۳ درصد رشد کرد و پرونده معاملات روز چهارشنبه با مازاد تقاضای ۱۳۷ میلیارد تومانی بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به افزایش ۳ هزار و ۴۶۱ واحدی شاخص کل بورس اظهار کرد: شاخص بورس در روز چهارشنبه به رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در پایان روز معاملات شاخص کل فرابورس با افزایش ۶۰ واحدی در سطح ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحد ایستاد.

تحلیلگر اقتصاد با بیان اینکه در پایان معاملات ‌روز چهارشنبه، ۳۰۹ نماد رشد قیمت داشتند؛ گفت: با کاهش قیمت ۱۵۵ نماد، ۶۳ درصد بازار رشد قیمت و ۳۲ درصد بازار افت قیمت را تجربه کردند.

کاهش ارزش معاملات بازار سهام در روز پایان معاملات

حیدری ابراز کرد: روز چهارشنبه ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۰ هزار و ۹۲۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

این تحلیلگر ادامه داد: همچنین ارزش معاملات خرد سهام با افت ۱۰ درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم ۳ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان رسید که ۲۹ درصد از کل معاملات بازار ثانویه را تشکیل می‌دهد. 

وی بیان کرد: در روز آخر معاملات ارزش صف‌های فروش پایانی بازار نسبت به روز سه‌شنبه ۱۱ درصد کاهش یافت و ۳۱ میلیارد تومان شد.

حیدری در پایان گفت: ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری سه شنبه ۲۳ درصد رشد کرد و در رقم ۱۶۸ میلیارد تومان ایستاد؛ بدین ترتیب پرونده معاملات روز چهارشنبه با مازاد تقاضای ۱۳۷ میلیارد تومانی بسته شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان روز چهارشنبه ارزش صف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳