Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه والری زالنوژنی، فرمانده نیروهای مسلح اوکراین در بیانیه‌ای آنلاین اعلام کرد: «جنگ در پایگاه هوایی گوستمل در جریان است.» قبلا خبرنگاران از پرواز بالگردها در ارتفاع پایین بر فراز حومه شهر کی‌یف پایتخت اوکراین از سوی شمال خبر داده بودند.

پایگاه گوستومل که در کنار فرودگاه آنتونوف، در مجاورت حاشیه شمالی کی‌یف قرار دارد و جنگ در آنجا، نزدیک‌ترین نقطه حضور نیروهای روسی به پایتخت اوکراین  را در روز اول حمله نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکساندر کوتوننکو، یک فرد غیرنظامی ۳۰ ساله که در نزدیکی این منطقه زندگی می‌کند از مشاهده شلیک موشک بوسیله دو جت  جنگنده به سوی واحدهای زمینی اوکراین خبر داد. به گفته او پس از شلیک موشک‌ها، سه ساعت صدای تیراندازی به گوش می‌رسید و بعد سه جت جنگنده دیگر به پرواز درآمدند و شلیک را دوباره شروع کردند.

دود از محل این درگیری برخاسته است و تصاویر منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی ظاهرا تهاجم بوسیله نیروهای روسی منتقل‌شده بوسیله بالگرد را نشان می‌دهد.

سی‌ان‌ان نیز ویدئویی از حضور نیروهای روسی در این فرودگاه نشان داد و یک خبرنگار گفت که با این سربازان صحبت کرده است.

قبل از این گزارش‌ها، نگهبانان مرزی اوکراین از عبور نیروهای زمینی روسیه به همراه تانک از مرز اوکراین و بلاروس و حرکت‌شان به سوی منطقه کی‌یف در جنوب خبر داده بودند.

کد خبر 659699 برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه روسیه اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی