Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:06:09 GMT

مخالفت رییس والیبال با عزل عزیزی‌خادم از فوتبال

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۸۲۵

مخالفت رییس والیبال با عزل عزیزی‌خادم از فوتبال

محمدرضا داورزنی در مورد عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با فرایندی که اتفاق افتاد، مشکل دارم و آن را به نفع ورزش کشور نمی‌دانم. فوتبال ما دل مردم را شاد کرده و بدون دردسر به جام جهانی رفته است، اما ناگهان به هر دلیلی عزیزی خادم عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی که زمانی معاون وزارت ورزش هم بوده است، گفت: هیات رئیسه اختیار تصمیم‌گیری دارد، اما این مدل رفتار را مناسب ورزش کشور نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان می‌توانستند در فضای مناسب‌تری اگر ابهام یا سؤالی داشتند، دنبال کنند حتی مجمع فوق‌العاده بگذارند. فوتبال در التهاب به سر می‌برد و در شرایطی که باید آماده جام جهانی شویم، سرمربی و بازیکنان تیم ملی در بلاتکلیفی هستند. امیدوارم هر چه زودتر دوستان مجمع تعیین تکلیف کنند و فوتبال از این بی‌ثبانی خارج شود. 

رئیس فدراسیون والیبال درباره حمله روسیه به اوکراین و تحریم مسابقات قهرمانی جهان  والیبال توسط برخی از کشورها و موضع ایران گفت: سازمان‌های بین‌المللی در این مورد تصمیم می‌گیرند. اینکه ما وارد بازی غرب و شرق شویم به نفع ورزش کشور نیست، چون وجهه سیاسی این بحث‌ها بیشتر است و جامعه بین‌المللی هر تصمیمی در مورد محل برگزاری مسابقات بگیرد، تابع هستیم. با اصل موضوع حمله به کشورها مخالفیم و امیدواریم اوکراین و روسیه خویشتنداری کنند. ورزش به‌عنوان زبان مشترک همه ملت‌ها و پیام‌آور صلح و دوستی می‌تواند به این موضوع کمک کند. البته بعید می‌دانم محل مسابقات عوض شود. ما هنوز برای بازی‌های والیبال زمان داریم و فکر می‌کنم قصه روسیه و اوکراین طی چند هفته آینده مشخص می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین برکناری عزیزی خادم محمدرضا داورزنی فدراسیون فوتبال مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین