Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد فاصله این تیم تا صدر جدول آن قدر نیست که امکان جبران برای تیم گل محمدی وجود نداشته باشد و پرسپولیس می تواند با موفقیت در بازی های باقی مانده، به صدر رسیده و ششمین قهرمانی متوالی را به دست آورد.

مجتبی شیری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر گل گهر که با تساوی یک – یک به پایان رسید، اظهار داشت: درست است که برد در این دیدار می توانست نتیجه بهتری برای پرسپولیس باشد اما با توجه به حریفی که روبروی پرسپولیس قرار داشت و شرایط بازی تساوی نتیجه بدی برای پرسپولیس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بچه ها در این بازی شروع خوبی داشتند و حتی پس از گل اول می توانستند گل های بعدی را هم به ثمر برسانند اما یک مقدار بی دقتی و کم شدن تمرکز این فرصت را گرفت و گل گهر رفته رفته توانست تسلطش را به بازی به دست آورد و به گل تساوی برسد.

مدافع اسبق سرخ ها با تاکید بر اینکه پرسپولیس می توانست برابر گل گهر پیروز میدان باشد در مورد گل تساوی که این تیم در این دیدار دریافت کرد، تاکید کرد: پرسپولیس مدافعان و ساختار دفاعی خوبی دارد ولی در بعضی از مواقع بچه ها در دفاع تمرکز خود را از دست داده و همین موضوع باعث می شود اشتباهات فردی به تیم لطمه بزند. خروج نامناسب حامد لک و این موضوع که در بعضی اوقات سخت گیری در بین مدافعان کم می شود، شاید در برخی اوقات تمرکز تیم بیشتر روی حمله معطوف می شود، باعث شد پرسپولیس در شرایطی که به لحاظ فوتبالی تیم برتر زمین بود، دروازه اش را باز شده ببیند و گل تساوی را دریافت کند.

مجتبی شیری در خصوص این که دو امتیاز از دست رفته برای پرسپولیس قابل جبران است یا نه به خبرنگار برنا گفت: هنوز 11 هفته و 11 بازی برای همه تیم ها باقی مانده و احتمال وقوع هر اتفاقی در جدول وجود دارد و در نیم فصل دوم تیم ها سخت امتیاز می دهند و این موضوع می تواند رقبا و مدعیان دیگر را در ادامه فصل با مشکلاتی روبرو کرده و آنها نیز امتیازاتی را از دست بدهند. فوتبال قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس می تواند با جبران فاصله اش تا صدر، در پایان فصل ششمین جام قهرمانی متوالی را به دست آورد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس نفرات خوبی دارد و با وجود این که در نقل و انتقالات بازیکنان کمی را به خدمت گرفت اما مهره های جذب شده نفرات خوبی هستند که می توانند در کنار مهره های قبلی شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم زده و به قهرمانی و موفقیت دوباره این تیم کمک زیادی داشته باشند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس بازی پرسپولیس زمین برنا جدول نیم فصل دوم فوتبال پرسپولیس قهرمانی تساوی مدافع پیشکسوت گل گهر مجتبی شیری برای پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!