Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:17:50 GMT

معمای مرگ مرموز مرد ثروتمند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۸۵۲

تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ مرموز مرد ثروتمند در حالی از سوی تیم جنایی آغاز شد که اظهارات متناقض همسر و دختر این مرد پرونده را وارد مرحله پیچیده‌ای کرده است.

به گزارش ایران، چند روز قبل مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و از همسر و دختر برادرش شکایت کرد. وی گفت: چند روز قبل برادرم کاوه در بیمارستان فوت کرد اما تصور می‌کنم همسر و دخترش در مرگ او نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بیماری برادرم در حدی نبود که باعث مرگش شود. شک من زمانی بیشتر شد که متوجه شدم نه تنها املاک و مغازه‌های برادرم بلکه مقدار زیادی از پول‌های او نیز به حساب همسر و دخترش واریز شده است.

با شکایت مرد میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و همسر و دختر مرد ثروتمند برای تحقیقات به دادسرا احضار شدند. اما آنها ادعای متفاوتی را مطرح کردند: از زمانی که کاوه سکته کرد، بخشی از اعضای بدن او لمس شده و به درستی راه نمی‌رفت. روز حادثه کاوه از خانه بیرون رفته بود و زمانی که برگشت به ما گفت که در مسیر برگشت با موتورسواری تصادف کرده و صدمه دیده است.

ساعاتی بعد هم حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم. تلاش کادر درمان برای نجات کاوه بی‌نتیجه ماند و چند روز بعد او فوت کرد. اینکه اموالش به نام ما شده و پول‌هایی که از اجاره چندین مغازه‌اش به حسابش واریز می‌شد چطور به حساب ما واریز شده را در جریان نیستیم.

در حالی که همسر و دختر کاوه چنین اظهاراتی داشتند، در تحقیقات صورت گرفته از سوی تیم تحقیق مشخص شد روز حادثه مرد ثروتمند هیچ تصادفی با موتور نداشته است و اظهارات خانواده او متناقض بوده و واقعی نیست.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور داد جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سویی بازپرس جنایی دستور تحقیق درخصوص نحوه انتقال اسناد به نام همسر و دختر کاوه را صادر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین معما مرگ مرموز مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مرد ثروتمند همسر و دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!

رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

ایران در خبری نوشت: عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • اتفاق مرموز؛ چرا دشمن حسن یزدانی بزرگترین طرفدارش شد؟!
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • یزدانی - تیلور و یک دشمن مرموز مشترک!