Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:58:51 GMT

پایان قدرت نمایی باند رعب و وحشت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۸۵۳

با اقدامات پلیسی باند اراذل و اوباش در کرمان متلاشی شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اجرای ۱۰ طرح ارتقای امنیت با اولویت برخورد با اراذل و اوباش ،گفت : همزمان با ایام پایانی سال نیز طرح های ویژه ای در حوزه برخورد با این افراد و دیگر مخلان نظم و امنیت به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی پورامینایی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای اخیر پلیس شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار کرد : امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس که بخواهد با سلاح سرد و گرم باعث آزار مردم و ایجاد ناامنی شود با برخورد قاطعانه پلیس روبه رو خواهد شد.

وی افزود: در همین زمینه یک باند اراذل و اوباش که چند روز قبل در یکی از محلات شهر و روستاهای اطراف اقدام به قدرت‌نمایی ، ایجاد رعب و وحشت ،شکستن شیشه‌ های خودرو و استفاده از سلاح گرم و سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقو کرده بودند، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند و یکی از عوامل اصلی که به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود، به چنگ پلیس افتاد.

این مسئول انتظامی گفت :این 13 نفر از اراذل و اوباش سابقه شرارت داشتند و سلاح‌های گرم، سرد و تعدادی موتورسیکلت غیرمجاز از این افراد نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: از زمان راه اندازی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، اقدامات خوبی از سوی پلیس کرمان صورت گرفته است که در این زمینه یک قاضی ویژه برای صدور احکام و رسیدگی به پرونده های اراذل و اوباش از سوی مرجع قضایی در نظر گرفته شده است و اساسا این قشر بنا به جرایم و شرارت هایی که انجام می دهند توسط پلیس سطح بندی می شوند و پلیس بر همه این افراد در سطوح مختلف اشرافیت اطلاعاتی لازم را دارد و با هماهنگی و تاکید مقامات قضایی با جدیت با این افراد برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین پایان قدرت نمایی باند مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۷ نفر از اوباش که در یکی از محلات ارومیه اقدام به نزاع دسته جمعی کرده بودند دستگیر شدند.

کد خبر 6089854

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد