Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد"، "آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار خوانسار"، "اجرای ۵ هزار مترمربع دیوارنگاره در فولادشهر"، "لازمه دستیابی به اکوشهرها چیست؟ "، "قزوینی‌ها چطور به استقبال بهار می‌روند؟ "، "شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود"، "شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود"، "حذف زوائد بصری شهر بروجرد"، "از دست رفتن فضاهای باز شهری، کاهش تاب‌آوری و سلامت شهروندان"، "کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین"، "آزادسازی حریم پلاژ شهرداری رامسر" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد

سیدمهدی مقدسی، رئیس نظام مهندسی گلپایگان با اشاره به راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد، گفت: انجام این اقدام به رفاه و کاهش تردد شهروندان گوگدی به مرکز شهرستان کمک می‌کند.

آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری با هدف آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور تمام واحدهای شهرداری آغاز شده است.

اجرای ۵ هزار مترمربع دیوارنگاره در فولادشهر

حسین ایزدی، شهردار فولادشهر گفت: طی ماه‌های اخیر سه هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر رنگ‌آمیزی و دیوارنگاری شد و تا پایان سال نیز دو هزار مترمربع از دیوارهای شهر دیوارنگاری می‌شود.

لازمه دستیابی به اکوشهرها چیست؟

اکوشهرها نهایت سازگاری و همگونی را با طبیعت دارند و بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های انسانی در عین حفظ محیط‌زیست هستند.

قزوینی‌ها چطور به استقبال بهار می‌روند؟

شهرداری قزوین با انجام فعالیت‌های باغبانی در فصل زمستان، ضمن تضمین سلامت و شادابی گیاهان در فصل‌های پیش رو، به ارائه خدمات برای استقبال از بهار می‌پردازد.

شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود

علی غفاری‌فر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: شاخه‌های حاصل از هرس درختان به منظور تهیه کمپوست گیاهی در مرکزی که بدین منظور در حال احداث است، جمع‌آوری می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید کودهای گیاهی باشیم.

حذف زوائد بصری شهر بروجرد

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: با توجه به اهمیت زیبایی بصری در تزریق روحیه شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان، طرح ساماندهی سیمای بصری و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

از دست رفتن فضاهای باز شهری، کاهش تاب‌آوری و سلامت شهروندان

طی چند دهه اخیر، فضاهای باز و نیمه‌باز که بخش مهمی از کیفیت زندگی شهروندان بوده‌، به دلیل سلطه سودجویی اکثریت، از دست رفته است؛ معماران نیز به عنوان پرچم‌داران این حوزه، هیچ مقاومتی نکرده‌اند و به راحتی میدان را برای ترجیحات بسازبفروش‌ها و سلیقه کلان سرمایه‌‎داران، خالی کرده‌اند.

کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های مدیریت نظارت بر ساخت‌وسازهای این معاونت، روند سیستمی و الکترونیکی شدن دریافت و کنترل نقشه‌های ساختمانی به مرحله اجرا رسید.

آزادسازی حریم پلاژ شهرداری رامسر

علی امینی شاد، شهردار رامسر گفت: حریم پلاژ شهرداری رامسر آزادسازی شد.

کد خبر 557902

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهرداری ها طرح های شهری پروژه هاي عمراني شهر مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استقبال از بهار هزار مترمربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس