Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ایمن شهیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۳۷۹ نفر مرد و پنج هزار و ۳۳۷ نفر زن هستند.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۷۰۰ نفر از این داوطلبان در قالب ۱۱ حوزه امتحانی دانشگاه فردوسی مشهد به رقابت می‌پردازند که هزار و ۸۷۰ نفر آنها مرد و ۲ هزار و ۸۳۰ نفر زن هستند. 

مسوول حفاظت آزمونهای سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: کمترین تعداد داوطلبان با جمعیت ۳۰۹ نفر نیز در دانشگاه صنعتی قوچان ثبت شده که از این تعداد ۱۲۱ نفر زن و ۱۸۸ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور داوطلبان معلول نیز در این آزمون اشاره و بیان کرد: ۶۱ شهروند معلول در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ زن و ۲۶ مرد در حوزه آزمونی دانشگاه فردوسی مشهد که متناسب با شرایط آنها فضاسازی شده در حال رقابت علمی هستند.

ایمن‌شهیدی افزود: ۹ هزار و ۲۰۶ داوطلب در شهر مشهد در این آزمون حضور دارند که  چهار هزار و ۳۲۲ نفر آنها زن و چهار هزار و ۸۸۴ نفر مرد هستند. 

وی ادامه داد: ۶۱۷ نفر در حوزه امتحانی دانشگاه تربت حیدریه، ۶۸۳ نفر در حوزه امتحانی دانشگاه حکیم سبزواری، ۳۰۹ نفر در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی قوچان، ۳۱۴ نفر در حوزه امتحانی شهر کاشمر و ۵۸۷ نفر در حوزه دانشگاه نیشابور در آزمون دکتری امروز شرکت می‌کنند.

مسوول حفاظت آزمونهای سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: آزمون امروز مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی در بهترین شرایط ممکن برگزار و فاصله میان صندلیهای داوطلبان، تب‌سنجی آنها و استفاده از مواد ضدعفونی در حوزه های امتحانی رعایت و اجرا شده است. 

برچسب‌ها مشهد سبزوار تربت حیدریه قوچان کاشمر دانشگاه دانشگاه فردوسی مشهد شهر مشهد کنکور کنکور دکتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سبزوار تربت حیدریه مشهد سبزوار تربت حیدریه قوچان کاشمر دانشگاه دانشگاه فردوسی مشهد شهر مشهد کنکور کنکور دکتری حوزه امتحانی دانشگاه نفر در حوزه امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بوشهر
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی