Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@10:46:48 GMT

نماز جمعه محلی برای خدمت به مردم باشد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۲۴۲۵

نماز جمعه محلی برای خدمت به مردم باشد

به گزارش حوزه آستان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار امام جمعه جدید سلفچگان با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حداکثری نماز جمعه تاکید کرد و اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه در میان مردم باید تقویت شود و محلی برای نشان دادن وحدت و انسجام جامعه اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اخلاص در عمل را از مهمترین عوامل موفقیت در امور مادی و معنوی دانست و افزود: کار اگر برای خدا باشد خداوند انسان را یاری می‌کند و مسیر درست را به او نشان می‌دهد.   امام جمعه قم با بیان اینکه در نظام اسلامی همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت بدانند و مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کنند گفت: امام جمعه باید مطالبه‌ها و منویات م رهبری را محور تذکرها و مطالبه‌های خود از مسئولان و مردم قرار دهد.   وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مطالبه‌های و خواسته‌های مردم در نماز جمعه افزود: نماز جمعه در تمام شهرها باید محلی برای خدمت به مردم باشد، زیرا اگر مردم آثار و برکت‌های نماز جمعه را در زندگی خود ببینند خود به خود نمازهای جمعه پرشور می‌شود که عملکرد ائمه جمعه نقش مهمی در این امر دارد.   در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام غروی امام جمعه جدید سلفچگان با ابراز خرسندی از حضور در منطقه سلفچگان از عنایت و توجه آیت‌الله سعیدی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در انتخاب وی قدردانی کرد.   سلفچگان یکی از بخش‌های پنج‌گانه استان قم است، که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله سعیدی نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود