Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به عنوان عضوی از خانواده کاراته هر چه دارم از کاراته ایران است و خیلی دوست دارم برای تیم ملی کشورمان قدمی هر چند کوچک بردارم. به همین دلیل هم تصمیم گرفتم با حضور کاراته کاها ایران یک کمپ تمرینی و یک مسابقه دوستانه با حضور برخی از تیم‌های مطرح دنیا برگزار کنم.

وی افزود: به دلیل آنکه شیوع کرونا باعث شده بود تا در مسیر آماده سازی تیم‌ها وقفه‌ای ایجاد شود، تصمیم گرفتیم این اردوی مشترک در فاصله زمانی مناسب تا رقابتهای «کاراته وان» پرتغال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس برنامه ما ۱۰ آوریل (۲۰ فروردین ماه) آغاز می‌شود و به مدت ۸ روز در خدمت تیم‌ها هستیم. پس از آن در فاصله دو ساعته، کاراته کاها خود را به شهر پورتو در پرتغال رسانده و پس از ریکاوری در این مسابقات مهم شرکت می‌کنند.

ملی پوش سابق کاراته ایران ادامه داد: این اردو در شهر «لیدن» که یکی از شهرهای بزرگ و پر امکانات هلند است، برگزار خواهد شد. باشگاه من نیز در همین شهر است. علاوه بر ایران تیم‌های آلمان، هلند، بلژیک، گرجستان، ایرلند، ترکیه، اسکاتلند، سریلانکا، اوکراین و ایتالیا به این کمپ دعوت شده اند. طبق برنامه روزها در نوبت صبح تمرین مشترک بین تیم‌های حاضر برگزار می‌شود و عصرها نیز سمینارهای آموزشی داریم که سجاد گنج زاده، «گوگیتا» از گرجستان، «آیومی» از ژاپن در بخش کومیته و «علی زند» هم دیگر نماینده کشورمان در بخش کاتا کار تدریس را برعهده دارند.

گودرزی در خصوص علت دعوت از زند به این اردو گفت: بخش کاتا شرایط متفاوتی دارد. شناخت داوران و جامعه کاراته جهانی در نتایج خیلی تأثیرگذار است. سبک «شیتوریو» کاراته در بین کاراته کاهای اروپایی طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل علی زند را که در این سبک کار می‌کند و با وجود تلاش زیاد و ارائه کاتاهای کم نقص شناخته شده نیست، دعوت کردیم تا هم در کنار تدریس بیشتر شناخته شود.

وی در پایان گفت: کاراته ایران از بهترین‌های دنیاست و به نوعی در این رشته برای خود یک برند است. به همین دلیل است که حضور کاراته کاهای ایرانی در هر کمپ تمرینی و یا تورنمنت باعث می‌شود تا کاراته کاهای دنیا استقبال خوبی از آن داشته باشند. امیدوارم میزبان خوبی برای دوستان خود در تیم ملی کاراته باشم.

کد خبر 5430967

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز والیبال لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران جام تختی سیاوش یزدانی یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فرهاد مجیدی کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود