Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ نبی الله قاسمی روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: این حادثه حدود ساعت ۲۳ شب گذشته در عوارضی آزادراه خرم‌آباد-بروجرد-اراک رخ داد ۲ نفر از باجه داران جان خود را از دست دادند.

وی گفت: علت اصلی این حادثه سرعت غیرمجاز و بریده شدن ترمز خودرو ماشین سنگین عنوان شد و راننده تریلر که به همراه همسر و ۲ فرزند در کابین تریلر گرفتار شده بودند توسط عوامل حاضر در صحنه به موقع نجات یافته و جهت مداوا به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز بلافاصله باحضور در محل وقوع حادثه ضمن ابراز تأسف از این حادثه خواستار تصمیم گیری در خصوص جانمایی مناسب عوارضی آزادراه خرم‌آباد-بروجرد-اراک در کوتاه ترین زمان شد و اعلام کرد تا اطلاع ثانوی رفت و آمد خودروهای سنگین در این محور ممنوع خواهد شد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی خرم آباد انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی خرم آباد انتظامی حوادث رانندگی خرم آباد انتظامی لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت