Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:  امسال ۶۵ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شده است که برای ۶۰ پرونده حکم صادر و ۲۸ پرونده در دست اقدام است.

وی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا پایان دی سال گذشته ۱۰۶ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان تشکیل شد که ۴۶ پرونده رسیدگی شد و ۳۶ پرونده در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بیان کرد: ۶۵  محموله غیر مجاز در زمینه حمل غیرمجاز دام و فرآورده‌های دامی با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال شناسایی و توقیف شد.

 وی یادآور شد:  از مجموع ۶۵ محموله غیر مجاز توقیف شده به وسیله کارشناسان دامپزشکی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال پنج محموله مربوط به حمل غیر مجاز دام سبک و سنگین زنده، سه محموله مربوط به حمل ماهی، ۴۹ محموله مربوط به حمل طیور و شترمرغ و چهار محموله مربوط به فرآورده‌های خوراکی و چهار محموله مربوط به دارو دام و طیور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۸ هزار و ۱۶۵ راس دام و ۱۹ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۴۹۳ قطعه طیور در کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی کشتار شد و استان سمنان در زمینه تامین گوشت دام و طیور کمبودی ندارد و مازاد تولید استان در بازار استان‌های همجوار عرضه می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ۱۰ هزار و ۵۲۷ کیلوگرم گوشت دامی غیر بهداشتی و ۹۷ هزار و ۵۸۹ کیلوگرم گوشت طیور غیر بهداشتی در طی نظارت کارشناسان دامپزشکی از کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال معدوم سازی شد.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۶۳۳ هزار و ۳۸۱ راس دام سبک، ۸۵ هزار و ۴۰۰ راس دام سنگین، ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر شتر، هفت هزار و ۸۹ راس دام تک‌سمی وجود دارد.
شهروندان هرگونه موارد مشکوک و آلودگی در عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی را می توانند با تماس با شماره تلفن ۱۵۱۲ سامانه ویژه دامپزشکی گزارش کنند.

برچسب‌ها سمنان دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور سمنان دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور کارشناسان دامپزشکی محموله مربوط استان سمنان غیر بهداشتی راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد