Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی شروع جنگ روسیه و اوکراین، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: آماده است تا به محض دریافت مجوز، برای خروج ایرانیان از اوکراین پروازهای فوق‌العاده برقرار کند.

بر اساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در حال حاضر ایران ایر هیچ پروازی به اوکراین ندارد، اما در صورت تقاضا، با اخذ مجوز پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری، برای بازگرداندن ایرانیان از اوکراین اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز از مذاکره مقامات ارشد وزارت خانه‌های راه و خارجه با همتایان روسی و اوکراینی خود برای اخذ مجوز پروازهای فوق العاده جهت بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین خبر داده است.

اواخر سال ۱۳۹۸ نیز همزمان با شیوع کرونا در جهان، شرکت‌هایی هواپیمایی ایرانی پروازهای فوق العاده ای را برای بازگرداندن ایرانیان مقیم کشورهای درگیر کرونا به کشورمان برگزار کردند.

کد خبر 5432914

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما سازمان هواپیمایی کشوری جنگ اوکراین قیمت نفت بانک مرکزی ایران اوکراین وزارت جهاد کشاورزی مجمع کشورهای صادرکننده گاز قیمت سکه بهار آزادی قیمت دلار بورس سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت روسیه دوحه قطر جواد اوجی مسکن بازگرداندن ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به شماره پروازی ۳۲۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

در نهایت بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز باطل اعلام شد.

کد خبر 6099379

دیگر خبرها

  • کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان
  • کشاورزی و سیستم‌های آبیاری ایران باستان
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • بهترین بروکر بازار فیوچرز برای ایرانیان
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • (تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران